Haastattelusarja: Serenity Kids' Toddler Formula
Tervetuloa Serenity Kids' Toddler Formula -haastattelusarjaamme. Asiantuntijamme keskustelevat tämän kaavan eduista ja siitä, kuinka se voi auttaa lapsesi kehitystä. Serenity Kids' Toddler Formula on täydellinen, tasapainoinen ravitsemuskoostumus, joka on suunniteltu erityisesti taaperoille. Se sisältää tärkeitä kasvua ja kehitystä tukevia ravintoaineita, kuten rautaa, kalsiumia ja D-vitamiinia. Koostumus on helposti sulava ja hellävarainen vatsalle, joten se sopii ihanteellisesti taaperoille, jotka ovat vasta alkaneet syödä kiinteää ruokaa. Se on myös hypoallergeeninen eikä sisällä keinotekoisia maku-, väri- tai makeutusaineita. Toivomme, että tämä sarja on informatiivinen ja hyödyllinen valitessasi oikean kaavan lapsellesi. Kiitos kun katsoit!
Päivitetty 4.8.2022 18 minuutin lukuYleiskatsaus
Tässä haastattelussa keskustelemme kaikestaSerenity Kids Toddler Formula.
(Käytä koodiammeMHCmyös ensitilauksista 15 %!)
Ottaen huomioon tämänhetkisen korvikkeiston ja pulakriisin, on tärkeämpää kuin koskaan saada vauvan äidinmaidonkorvikkeen valmistajat vastuuseen laadukkaimman ravinnon tuottamisesta pienillemme.
Perustajat Joe ja Serenity Carr ovat sekä vanhempia että yrittäjiä, joiden tehtävänä on luoda korkealaatuisinta, ravinteita sisältävää vauvanruokaa ja -ruokaa.
Heidän taaperomaitonsa voi olla sopiva ja turvallinen vaihtoehto vauvallesi. (Muista aina tarkistaa lastenlääkäriltäsi, ennen kuin vaihdat kaavan.)
Kuuntele oppiaksesi, miksi heidän kaavansa on parempi kuin monet tällä hetkellä markkinoilla olevat tuotteet, ja mihin toimiin he ryhtyvät varmistaakseen, että tilaajat voivat jatkaa tilaamista ilman pelkoa osakkeiden liikkeistä.
Opit myös tunnistamaan, mitä ainesosia tulisi välttää äidinmaidonkorvikkeessa ja miksi.
Jos haluat katsoa ensimmäisen haastattelumme Joen ja Serenityn kanssa saadaksesi lisätietoja heidän muista vauvanruokatuotteistaan käy täällä .
Kohokohdat
- 1:05– Miksi SK Formula on suunniteltu vauvoille, ei vain taaperoille, ja miksi vanhentuneet järjestelmät estävät heidän kaltaisiaan yrityksiä kehittymästä markkinoille alle 12 kuukauden ikäisille vauvoille.
- 5:18– Miksi sinun tulisi välttää teollisia siemenöljyjä äidinmaidonkorvikkeessa ja kaikissa vauvallesi tarjoamissasi ruoissa.
- 8:23– Erittäin tärkeä syy, miksi he päättivät lisätä palmuöljyä kaavaansa.
- 10:56– Miksi he valitsivat leväöljyn vs. kalaöljyn päälähteeksi?DHA.
- 13:41– Miksi he eivät pysty sertifioimaan tuotetta luomulaatuiseksi, vaikka jokainen ainesosa on joko luomua tai luonnonvaraista.
- 15:12– Keskustelemme heidän kestävästä maitolähteestä ja miksi se oli taivaassa tehty tulitikku.
- 20:11– Mitä järjestelmiä SK:lla on käytössään ehkäistäkseen pulaa ja varmistaakseen, että voit pysyä riippuvaisena heidän tuotteistaan.
- 12:58 pm– Kaksi suurta eroa niiden kaavan ja useimpien muiden markkinoilla olevien tuotteiden välillä
Haastatella
Täysi transkriptio
Osmara ( 00:02 ):
Okei, tervetuloa takaisin. Olen niin iloinen saadessani teidät takaisin, koska viime kerralla puhuimme kaikesta teidän, tuotevalikoimastanne ja pusseistanne yleensä, mutta tänään puhumme jostain erittäin tärkeästä. Ottaen huomioon, mitä tässä maassa tapahtuu juuri nyt, tämän kriisin vuoksi, jossa olemme, vanhemmilla on todella vaikeuksia saada käsiinsä kaava. Ja jos he saavat käsiinsä kaavan, he ihmettelevät, onko se saastunut? Onko se turvallista? Mitä voimme tehdä auttaaksemme lapsiamme? Joten olen todella iloinen, että puhumme täällä kaavastasi. Ja minulla on kaikenlaisia kysymyksiä, mutta aloitan tämän sanomalla, että olen ruokkinut vauvaani HIPP-eurooppalaisella korvikkeella, periaatteessa hänen syntymästään lähtien. Ja aloitimme kaavansi ehkä kuukausi sitten, ja se on ollut sujuva siirtymä.
Osmara ( 01:05 ):
Se on ollut todella hienoa ja olen niin iloinen voidessani antaa hänelle jotain, josta tiedän, ettei siinä ole kyseenalaisia ainesosia. Vaikka HIPP oli tutkimuksessani, se oli parempi vaihtoehto kuin se, mikä oli täällä tässä maassa. Oli vielä kyseenalaisia teollisia siemenöljyjä ja muuta sellaista, joita en vain ollut iloinen voidessani antaa hänelle koko ajan. Joten tervetuloa takaisin. Keskustellaan kaikista kaavoista. Ja luulisin, että ensimmäinen asia, josta puhutaan, ja mitä vanhemmat saattavat ihmetellä, on etiketissä sanottu taaperokorvike, eikö niin? Entä kuuden kuukauden ikäiset tai jopa pikkulapset? Miten voimme lähestyä tätä? Milloin on paras aika esitellä se lapsillemme, varsinkin juuri nyt, mitä tapahtuu?
Joe ( 01:57 ):
Niin hyvä kysymys. Joten FDA säätelee äidinmaidonkorviketta yhdeksi tiukimmin säännellyistä tuotteista, kuten sen pitäisi olla. FDA:n prosessi on melko vanha. Se suunniteltiin Infant Formula Actin 1980 aikana, ja se päivitettiin uudelleen vuonna 1987. Mutta se on viimeinen kerta, kun se päivitettiin. Se siis perustuu hyvin vanhaan tieteeseen. Heillä on paljon arkaaisia sääntöjä, jotka ovat täynnä byrokratiaa, mikä tekee äidinmaidonkorvikkeen sertifioinnin erittäin vaikeaksi. Joten monet meidän kaltaiset yritykset julkaisevat äidinmaidonkorviketta, ja he kutsuvat sitä taaperomaidoksi, jota saa markkinoida 12 kuukauden ikäisille vauvoille. Sinun täytyy sanoa, että se kestää 12 kuukautta. Joten meitä ei ole vielä sertifioitu äidinmaidonkorvikkeeksi. Joten meidän on kutsuttava sitä taaperoiksi, saamme suositella sitä vain 12 kuukauden ajan. Voit neuvotella terveydenhoitajan kanssa ja selvittää, mikä on parasta lapsellesi. Voimme sanoa, että muotoilimme sen äidinmaidonkorvikkeeksi, joten perustimme sen 4–6 kuukauden ikäisten vauvojen ravitsemuksellisiin tarpeisiin.
Serenity ( 03:00 ):
Syynä on se, että se on tyypillisesti silloin, kun äiti saattaa palata töihin, ja useat äidit, jotka vieroittivat sen, on usein tuon ajan tienoilla.
Joe ( 03:08 ):
Olemme sovittaneet rintamaitoa mahdollisimman tarkasti. Itse asiassa se muistuttaa enemmän äidinmaitoa kuin mikään muu koskaan luotu kaava. Tutkijamme lukevat yli 200 tutkimusta rintamaidosta maailmanlaajuisesti. He arvioivat satoja ainesosia vastaamaan rintamaidon ravitsemusprofiilia mahdollisimman tarkasti. Tämä on yksi syy siihen, miksi kaavassamme on niin monia ainutlaatuisia ainesosia, koska aloitimme tyhjästä äidinmaidon todellisen perustan kanssa. Eniten ravinteita sisältäviä ainesosia ja yhdistä ne A2-kokoiseen ruohoruokavalioon. Joten se luokitellaan taaperoiksi. Joten se on hieman hämmentävää vanhemmille, mutta jos teet tutkimusta, täytämme FDA:n vaatimat 29 ravintoainetta. Kaikilla ainesosillamme on maailmanlaajuisesti jonkinlainen näyttö siitä, että ne ovat turvallisia vauvoille. Tämä on siis eurooppalainen standardi. Jos olisimme Euroopassa, tunnustetaanko ainesosi turvallisiksi, Europe sanoo? täytätkö ravintoprofiilimme? Jos näin on, sinun tulee olla äidinmaidonkorvike. Yhdysvalloissa se on kaksi ensimmäistä vaihetta, mutta sitten sinun on suoritettava imeväisten ruokintatutkimukset, jotka vievät kolme vuotta ja monia miljoonia dollareita. Ja tämä on vaihe, jota emme ole vielä saaneet päätökseen. Ja itse asiassa kannatamme sen poistamista markkinoille pääsyn esteenä, joka on aiheuttanut tämän kaavakriisin
Osmara ( 04:26 ):
Sataprosenttisesti samaa mieltä. Pohjimmiltaan muotoilit äidinmaidonkorvikkeen pikkulapsia silmällä pitäen, mikä tarkoittaa, että ravitsemusprofiili on olemassa, mutta byrokratia estää sinua markkinoimasta sitä sellaisenaan. Joten puhuimme tästä viime chatissa, mitä vanhemmat voivat tehdä, mitä te voitte tehdä siellä on ottaa kaava tai ravintomerkintä, kaikki tiedot, puhua lastenlääkärillesi ja sanoa, katso, tämän haluan antaa. vauvani. Onko se ok? Nämä ovat ainesosia. Mitä mieltä sinä olet? Keskustele sitten lastenlääkärisi kanssa ja katso mitä he sanovat.
Joe ( 05:06 ):
Voimme lähettää sinulle yhden sivun, jonka voit tuoda lastenlääkärillesi ja jossa kerrotaan kaikki tiedot ja miten niitä verrataan muihin kaavoihin ja rintamaitoon ja niin edelleen. Joten ota rohkeasti yhteyttä, niin voimme lähettää sinulle yhden sivun.
Osmara ( 05:18 ):
Rakastan tuota. Rakastan tuota. Okei. Serenity kids, verkkosivustosi, serenity kids.com. Täydellinen. Minulla on pakkaus tässä. Puhutaan siitä. Joten se on tehty suosikkini kanssa, ei maissisiirappia, ei puhdistettua, ei riisiä tai maissisiirappia, ei gluteenia eikä teollisia siemenöljyjä. Puhutaanpa hieman siitä, mitä teollisuussiemenöljyt ovat ja miksi emme halua niitä vauvan äidinmaidonkorvikkeeseen?
Serenity ( 05:45 ):
Joo. Teollisuuden siemenillä on siis pitkä historia ja ne ovat pohjimmiltaan teollisuuden jätetuotteita. Suurimman osan ajasta ne tulevat elintarvikkeiden jalostuksesta ja tietyt viljelykasvit kasvatetaan teollisiksi siemenöljyiksi. Ne ovat pitkälle jalostettuja, valkaistuja ja hajuttomia. Niissä on kaikenlaisia kemikaaleja, liuottimia ja kaikenlaisia asioita, jotta ne olisivat helpompia nesteitä, jotta ne säilyisivät paremmin. Joten ne voivat kestää vuosia, vuosia ja vuosia hyllyssä huonontumatta, vaikka ne todellakin ovat eltaantumassa, ne eivät vain haise eltaantuneelta, koska niistä on poistettu haju. Joten ne ovat täynnä vain huonoja rasvoja, eikö niin? Transrasvat ovat huonoja rasvoja. Ne eivät ole täynnä sitä, mutta ne eivät ole erittäin terveellisiä rasvoja ja ne ovat erittäin tulehduksellisia kehossa. Mutta olen oppinut valmistuksen aloittamisen jälkeen, että niitä on todella helppo käyttää tehtaissa. Joten rasvamme, josta olen ylpein, suoraan sanottuna, kaavassamme käytämme kahdeksaa erilaista rasvanlähdettä ja monet niistä ovat kiinteitä, puolikiinteitä, tahmeita, um, tavallaan, ne eivät. t tule näissä jättiläisissä tuhannen punnan toteissa, jotka ovat tämän pienen tyhjiön kanssa.
Serenity ( 06:58 ):
Ne on sulatettava tai kaivettava ulos isolla lastalla. Niiden kanssa on vaikeampi työskennellä. Ja se auttaa heitä olemaan ravitsevampia. Ja ne ovat myös kalliimpia. Joten kaavamme on planeetan paras kaava kaikista tähän mennessä näkemistäni ja rasvoista ja joissa ei ole teollisia siemenöljyjä ja kaikkia näitä, tämä laaja valikoima rasvahappoja, koska tietysti äidinmaidossa on valtava valikoima erilaisia rasvoja, rasvahappoja, paljon tyydyttyneitä rasvoja. Teollisissa meriöljyissä ei vain ole tätä ravintoa.
Osmara ( 07:37 ):
Sepä hienoa. Ja niin monet vanhemmat eivät ehkä tiedä, mitä annamme esimerkkejä teollisista siemenöljyistä? Mitä he voivat tunnistaa ravintoarvomerkinnöistä?
Serenity ( 07:46 ):
Se olisi rypsiöljyä. Se olisi safloriöljyä, auringonkukkaöljyä, rypsiöljyä ja rypäleen siemeniä. Niistä on pitkä, pitkä lista. Mene Googleen, teollisuussiemenöljyt ja ne kaikki ovat siellä. Useimmissa niistä on sana siemen.
Joe ( 08:04 ):
On helpompi sanoa mitä ei ole. On vähemmän öljyjä, joita ei ole. Nämä öljyt ovat siis kookosöljy, oliiviöljy, avokadoöljy, leväöljy ja sitten kaikki eläinrasvat, kuten voi, ghee, kananrasva, ankanrasva…
Serenity ( 08:20 ):
Käytämme kookosvoita.
Osmara ( 08:23 ):
Joten katson ainesosasi täällä, ja sinulla on heraproteiinia, ekstra-neitsytoliiviöljyä, kookosöljyä, palmuöljyä ja kaakaovoita. Ja sitten sinulla on leväöljyä, joka on tarkoitettu DHA:lle, eikö niin? Minulla oli siitä kysymys hetken kuluttua, mutta nyt olemme öljyjen parissa. Mielestäni palmuöljyssä ja kestävyydessä on tällä hetkellä suuri asia. Mitä voit sanoa palmuöljyn roolista tuotteessasi?
Serenity ( 09:03 ):
Pohdimme pitkään ja hartaasti palmuöljyä, kuten teimme monien täällä olevien ainesosien kanssa. Ja pohjimmiltaan joka kerta kun saimme, törmäsimme päätökseen, vaikeaan valintaan, kuten palmuöljyn valintaan, sisällytetäänkö se vai emmekö? Palasimme siihen, mikä on parasta vauvoille. Ja palmitiinihappo on rintamaidon yleisin rasvahappo. Ja palmuöljy on yksi parhaista palmitiinihapon lähteistä teollisuussiemenöljyjen ulkopuolella. Joten meidän piti valita, halusimmeko löytää palmitiinihapon palmuöljystä vai halusimmeko käyttää teollista siemenöljyä siihen? Nyt sinä ja minä tiedämme, että olimme teollisuuden vastaisia siemenöljyjä. Käytimme palmuöljyä, mutta se on peräisin kestävästi. Sertifioitu kestävästi hankittu. Ja se oli todella tärkeää meille vanhempana ja ystävinä.
Serenity ( 09:53 ):
Ja määrä on hyvin pieni. Palmuöljyn prosenttiosuus. Siellä on myös, mielestäni, myytti, että palmuöljyjakso on huono vauvoille. Ja sitä ei pidä laittaa kaavaan sen sulamistavan vuoksi. Ne tutkimukset tehtiin 40-, 50- ja 60-luvuilla. Ja ne tehtiin kaavoilla, joissa oli todella suuri prosenttiosuus palmuöljyä. 60% rasvasta oli palmuöljyä. Ja sen jälkeen ei ole oikeastaan tehty tutkimuksia, jotka osoittaisivat pienempiä määriä. Mutta koska olet lapsen äiti, joka syö tuotettamme, niin sinulla ei ole ollut haittavaikutuksia. Ja meillä on paljon todella myönteisiä todistuksia, emmekä me, tarkoitan, kaikki, jotka ostavat tuotteemme tai kertovat meille, kuinka mahtava se on, jätä todellista arvostelua. Saamme paljon sähköposteja, paljon kommentteja vauvan ruuansulatuksesta ja asioita, kuten 'Voi, ei mennyt niin hyvin tällä toisella äidinmaidolla'. Ja nyt lapseni kakkaavat hyvin, se on hyvä uutinen.
Osmara ( 10:56 ):
Kyllä se on. Se on hieno uutinen. Yhteenvetona totean, että suuret kaavojen valmistajat valitsevat paljon teollisuussiemenöljyjä, koska kuten sanoit, se on kustannustehokasta. Liiketoiminnan näkökulmasta. Ja se on paljon helpompi sekoittaa kaikkien muiden ainesosien kanssa. Joten se, että rasvalähteesi vaativat enemmän käsittelyä, on itse asiassa hyvä merkki, koska se osoittaa, että se ei ole niin denaturoitunut. Se on kokonaisemmassa muodossaan kuin riisuttu ja prosessoitu. Ja taas, mitä sanoimme teollisten siemenöljyjen olevan tulehduksellisia. Jos vauvalla on, vaikka kuinka monta unssia päivässä sitä joka päivä, se voi olla myös toinen syy siihen, miksi hänellä saattaa olla jonkinlaista ruoansulatushäiriötä ja vanhemmat eivät ehkä edes tiedä sitä. Meillä on siis erittäin terveellisiä rasvanlähteitä ja DHA on erittäin tärkeä vauvojen kehittyvälle hermostolle ja aivoille.Olen ihmetellyt sitä, mikä oli taustalla valinnan valita leväöljyn verrattuna kalaöljyyn? Mikä sai sinut siihen?
Serenity ( klo 12.15 ):
Kyllä, me itse asiassa yksi maidoista, joita olin syöttänyt Bellalle hänen ollessaan vauva, oli Sammyn maito ja he käyttivät kalaöljyä. Ja siksi aioin tavallaan käyttää kalaöljyä, tai se oli mielessäni, koska tiesin haluavani loistavan DHA:n lähteen. Mutta tohtori Sarah Valentine, joka oli tutkijamme tämän projektin takana, hän sanoi: 'Tiedätkö mitä, syy siihen, että niillä kaloilla on suuri DHA-happo kehossaan, on se, että ne syövät leviä.' Se tulee levistä yleensä. Ja tiesin myös taaperon äitinä, joka oli juonut kalaöljyllä väkevöityä maitoa, että se ei tuoksu niin hyvältä.
Serenity ( 12:58 ):
Joten päätimme käyttää kalaöljyä, ellemme löydä todella hyvää leväöljyn lähdettä. Ja mies, teimme varmasti. Löysimme Kanadan rannikolta peräisin olevan luonnonvaraisen leväöljyn, joka on erittäin puhdasta. Ja meidän piti työskennellä tehtaan kanssa. He eivät olleet koskaan käyttäneet leväöljyä, kuten voit kuvitella. Joten teimme sen niin, että sitä lisätään jossain prosessin myöhemmissä vaiheissa, jotta se ei kypsy liikaa, jotta haju ja maku säilyvät melko miedoina itse koostumuksessa.
Joe ( 13:41 ):
Ja myös villileväöljy on yksi niistä asioista, jotka estivät meitä olemasta täysin luomusertifioituja. Et voi saada USDA:n luomusertifikaattia jollekin, joka on villi. He sertifioivat vain tuotteet, jotka on kasvatettu, jotta he voivat hallita tuotantopanoksia. Tiedätkö siis, sama asia meidän, meidän villilohemme kohdalla. Meillä on vauvanruokasarjassamme lohituote, jota ei myöskään voida sertifioida luomutuotteeksi, koska se on luonnonvaraista. Ja niin taas, se oli paikka, jossa no, käytämmekö heikompilaatuista DHA:ta ja hankimme tätä sertifioitua luomua? Vai etsimmekö vauvoille terveellisintä ja luovumme tästä todistuksesta. Päätimme tehdä niin ja kertoa tarinan, ja tiedäthän, kaikki tuotteet ovat luomutuotteita. Niitä ei vain ole sertifioitu, koska et voi sertifioida kaikkia leviä, joita et voi sertifioida villinä, koska he eivät ole keksineet, miten se tehdään.
Osmara ( 14:24 ):
Joo. No kiitos, että otit asian esille. Koska sitä aioin kysyä. Joten kyllä. Huomasin, että kaikki ainesosissa on luomua, mutta se ei ole sertifioitua luomua. Joten luulen, että tämä on opetus itselleni ja muille vanhemmille. Joskus voin yrittää olla liian likinäköinen siinä mielessä, että kaiken on oltava luomusertifioitua. Mutta sitten on niin monia muita tekijöitä, joita emme näe. Ja sinä et ajattele sitä. Ja kiitos punnitsemisestasi, tiedäthän, mihin suuntaan halusit mennä. Joskus tulos, joka on hyvä tulokselle tai yritykselle, ei välttämättä ole sopusoinnussa sen kanssa, mikä on hyväksi loppukuluttajalle. Ja tiedän, että tehtäväsi ovat ennen kaikkea vauvat.
Osmara ( 15:12 ):
Kiitos siitä, koska tarvitsemme teitä enemmän. Tällaisia yrityksiä tarvitaan lisää markkinoille.Puhutaanpa siis A2-maitolähteestäsija voimme pitää nörttinä, A2 vastaan A1 ja kaikkea muuta. Mutta se, minkä todella halusin jakaa tätä katsovien vanhempien kanssa, on se, että teit yhteistyötä todella hienon maatilan kanssa Yhdysvalloissa. He harjoittavat uudistavaa maataloutta. Ja jos te ette tiedä uudistavasta maataloudesta, joka on toinen osa tehtäväännekuuntele toinen haastatteluettä teimme, ja Joe menee siinä syvälle yksityiskohtiin. Mutta puhutaanpa siitä vähän. Varsinaisen maitosi laatu ja miksi se saattaa olla parempi kuin useimmat asiat tällä hetkellä.
Joe ( 16:01 ):
Joten Alexander Family Farm oli yksi tämän tuotteen avaimista (kaava). Tiesimme, että siitä tulee maitoa. Pohja on jonkinlainen maito, joko vuohen tai lehmänmaito. Ja halusimme sen olevan parasta mahdollista maitoa. Ja erityisesti halusimme saada A2-beeta-kaseiiniproteiinin, josta puhumme minuutin kuluttua. Joten olimme varmoja, että pystyimme huomaamaan, että sillä on oikea laatu, oikea hankinta, tarvitsemamme määrät ja kaavan edellyttämät laatustandardit. Ja kaikki se toteutui Alexander Family Farmilla, tällä kauniilla kuuden sukupolven perhetilalla Kalifornian pohjoiskärjessä. Kaunis, kaunis maatila, pitkäaikainen uudistuva maatila.
Joe ( 16:52 ):
Ne olivat ensimmäinen maatila Amerikassa, jonka Savory Institute tunnusti uudistaviksi. Joten he ovat tehneet tätä 20 vuotta, ennen kuin regeneratiivisuus oli edes termi, jolla he ovat uudistaneet maataan tavalla, jolla he kasvattavat lehmiä. Heillä on monilajinen lähestymistapa lypsylehmien, lihalehmien, kanojen ja joidenkin viljelykasvien kanssa, ja he pyörittävät kaikkea. Ja se on aivan kaunis suunnitelma, jossa he hoitavat maata uudistuvalla tavalla. Ne lisäävät maaperäään ja mikrobien kasvua. Ne vähentävät valumista, sitovat hiiltä. Ja maidon laatu on niin korkea. Testasimme sen ravitsemuksen ja päätimme, että meidän ei tarvinnut lisätä niin paljon muita vitamiineja, koska se oli jo niin laadukasta ja maku ja tuoksu, johon viittasit paljon, tulee tuosta maidosta, koska nämä ovat eläimiä, joita ruokitaan ruoholla. .
Joe ( 17:45 ):
He elävät heille tarkoitettua elämäntapaluontoa. He ovat laumoissa nurmikolla todella hyvin hoidetulla maalla ja tuottavat tätä todella uskomatonta A2-täysmaitoa. Ja tiedäthän, me käytimme täysmaitoa, useimmat muut kakut, melkein kaikki muut kaavat käyttävät rasvatonta maitoa. He ottavat rasvatonta maitoa, joka on halvempaa ja helpompi saada. Ja sitten he lisäävät rasvan takaisin näillä teollisilla siemenillä. Joten pidimme kaiken maitorasvan siellä. Jossa oli paljon raakaa perusravintoa. Ja sitten täydennettiin toisella rasvalla, kuten sanoimme, mutta menimme ulos tällä todella mahtavalla videolla verkkosivuillamme maatilan tarinasta ja
Osmara ( 18:24 ):
Joo, näin. Hyvä video.
Joe ( 18:29 ):
Koko tiimimme, koko sen ajan kun olimme siellä, he olivat todella hyviä.
Serenity ( 18:32 ):
Muistan, kun ensimmäisen kerran puhuin hänen kanssaan, minä ja Joe ja Stephanie ja Blake, ja olimme zoom-puhelussa. COVID oli juuri alkanut. Joten yritimme selvittää, kuinka käyttää zoomia. Ja jossain vaiheessa Stephanie ja minä itkimme molemmat, koska olimme niin onnellisia, että löysimme toisemme, koska he olivat halunneet auttaa luomaan paremman kaavan ja keksimään, miten se tehdään, koska he tiesivät, että suurin osa kaavoista oli turhaa, eikö niin. . Täynnä turhia ainesosia, mutta se ei vain ollut heidän juttunsa. He ovat maidontuottajia. Ja niin sitten hän oli kuullut meitä podcastissa vuosia aiemmin, ja sitten otimme yhteyttä, ja se oli tällainen, tämä kaunis, maaginen suhde, jossa molemmat sydämemme todella tyytyväisiä tekimme jotain, jonka osaamme tehdä todella, todella hyvin. , joka vain kohottaa vauvojen terveyttä kaikkialla.
Osmara ( 19.20 ):
Oi, rakastan sitä. Rakastan tuota. Mainitsin tämän ennen haastattelun aloittamista, mutta tiedäthän, vaihdoimme juuri HIPP:stä teihin. Ja yksi asia, jonka huomasin avattaessa tölkkiä, on kuinka raikkaalta tämä tuoksuu verrattuna HIPPiin. Ja luulen, että se palaa siihen, mitä sanoit juuri nyt, Joe, maidon laadusta. Mutta mielestäni on myös tärkeää, että vanhemmat ymmärtävät äidinmaidonkorvikkeen valmistusprosessin. Että ne alkavat rasvattomasta maidosta, poistavat rasvan ja lisäävät sitten teollisuussiemenöljyjä. Joten haju ero oli vain mies. Minun piti sanoa miehelleni: 'Ash, tule tänne. Sinun täytyy haistaa tämä.'
Osmara ( 20:11 ):
Se on kuin yö ja päivä. Katsotaanpa, mielestäni olemme puhuneet kaikista tärkeimmistä ainesosista. Tarkoitan, mikä loistava profiili. Upeita ainesosia, luotettavia luomulähteitä, puhdas etiketti, projektin puhtauspalkinto, mikä jos haluat tietää lisää clean label -projektista,puhuimme siitä myös viime keskustelussamme. Luulen, että kysymykseni kuuluu, että äitinä ja äitinä tukena olevana ihmisenä, parhaina äideinä, mitä he voivat olla, olen todella innoissani, että saatte tuoda tämän markkinoille tällaisena aikana juuri nyt, kaikki vain kiusaavat. Toimitusketjun ongelmat johtivat tähän täydelliseen katastrofin myrskyyn. Kysymykseni on siis, onko teillä järjestelmiä, joilla estetään näin tapahtumasta teidän kanssanne, teidän kaavoineen ja varmistaakseni, että perheet, joita tuotteesi palvelevat, voivat luottaa siihen, että voimme löytää tuotteesi pitkällä aikavälillä?
Serenity ( 21:29 ):
Joo. Se oli siis suuri huolenaiheeni. Itse asiassa, kun aloimme myydä tätä kaavaa, minulla oli suuri tapaaminen kaikkien kanssa. Ajattelin, että okei kaverit, meiltä voi loppua naudanlihapussit silloin tällöin. Meiltä voi loppua pullat silloin tällöin. Tästä emme voi missään tapauksessa jäädä kesken. Se on vauvan ainoa ruoka. Ainoa asia, mitä he syövät monille vauvoille. Joten se ei ole vaihtoehto. Mitä meidän on tehtävä säilyttääksemme tarjontamme? Eikä se ole ollut helppoa. Myyntimme koskee kattoa, eikö niin? Valmistuslinjalle on vaikea saada aikaa, mutta kerron teille, että tehtaamme on Ohiossa. Ja se on ylivoimaisesti puhtain tehdas, jossa olen koskaan elämässäni käynyt. Voisit syödä lattialta, siellä, kirjaimellisesti syödä lattialta.
Serenity ( 22:16 ):
Heillä on kenkien sieppausohjelma, jossa et voi viedä kenkiäsi edes tehtaan ulkopuolelle. Ihan kuin ne vain kuluvat siellä. Ja on, se on superpuhdas. Se on aivan uusi. Se on kaksi tai kolme vuotta vanha laitos. Se on siis huippua. Se on maan paras. Ja he tekevät todella kovasti töitä saadakseen. He ovat jo todella hyviä laadunvalvonnassa ja lisäävät niitä entisestään kaikkien uutisten perusteella. He ovat tutkineet jokaista ongelmaa, joka tapahtuu muilla tehtailla. He varmistavat, että he parantavat laatuprotokollaaan, ettei heillä ole tätä ongelmaa alun perin. Niissä on paremmat viemärit. Niissä on paremmat ilmanpoistojärjestelmät ja ilmanvirtausjärjestelmät. Heillä vain on, heillä on tavallaan parempaa kaikkea. Joten tehtaamme itsessään on hämmästyttävän puhdas ja tunnen todella, todella vahvasti, ja olen sitoutunut erinomaiseen laatuun.
Serenity ( 23:05 ):
Ja tiedän, että he voivat auttaa meitä saavuttamaan sen. Toimitusketjun näkökulmasta. Se ei ole ollut helppoa. Meillä on kaikki nämä uudet asiakkaat, eikö niin? Olemme siis tehneet todella hyvää työtä tarjontamme ylläpitämisessä ja uusien asiakkaiden hyväksi pyrimme saamaan mahdollisimman monet heistä mukaan mahdollisimman nopeasti. Olemme muuttaneet verkkomyyntimme tilaukseksi vain niille vauvoille, jotka se on, heidän ainoa ruokansa. Haluamme suojella näitä asiakkaita ennen kaikkea. Joten myymme verkossa enimmäkseen tilaajille. Tällä hetkellä pyrimme laajentamaan sitä kertaluonteisiksi siellä täällä.
Joe ( 23.40 ):
Suojaa tilaajiamme ensin kaavalla ja oikeastaan kaikilla tuotteillamme. Kuten aina, kun meillä on pulaa, pidätämme tietyn summan tilaajiltamme, koska tiedämme, että he ovat omistautuneimpia. He, tiedäthän, luottavat ilmeisesti tuotteeseen. Joten emme ole vieläkään koskaan loppuneet kaavatuotteemme tilaajiltamme huolimatta lisääntyneestä kasvusta kokemamme puutteesta huolimatta. Ja olemme itse asiassa jälleen varastossa myös muille kuin tilaajille. Joten voit silti mennä ja voit ostaa.
Osmara ( 12:09 pm ):
Se on todella hienoa. Koska tiedän, että joidenkin muiden markkinoiden uusien pelaajien on täytynyt lopettaa uusien tilausten hyväksyminen.
Joe ( klo 12.20 ):
Joo. Emme koskaan lakanneet hyväksymästä. Pidättelimme tarpeeksi, jotta ihmiset voisivat liittyä uusiin. Nyt voit ostaa myös yhden kerran tilauksen lisäksi. Mutta jos olet huolissasi pulasta, voit varmistaa, että pidät sen, kun olet yksi tilaajistamme. Ja sitten todella, saat myös parhaan hinnan. Se on suurin alennus.
Serenity ( 12:37 pm ):
Ja sitten myymme myös vähittäiskaupassa. Whole Foods ja Sprouts ovat siis kaksi suurta asiakkaitamme. Äideille, jotka ehkä käyttävät tätä lisäravinteena ja jotka ovat vain silloin tällöin, oikein. Se on helppo paikka napata se.
Osmara ( 12:49 pm ):
Joo. Fantastinen. Onko jotain muuta, mitä haluaisit tätä katsovien äitien ja isien tietävän?
Joe ( 12:58 pm ):
Kaksi muuta suurta eroa kaavassamme. Yksi niistä oli foolihappo. Myös eurooppalaiset tuotemerkit käyttävät edelleen foolihappoa, synteettistä foolihappoa. Haluatko puhua siitä?
Serenity ( 25:10 ):
Joten, tiedäthän, voin olla supernörtti täällä, mutta en aio saada kaikkia uneen puhumalla epigenetiikasta ja genetiikasta, vaan ihmisiä, joilla on, ehkä et ole kuullut, MTHFR-geenimutaatiosta, joka suurella osalla väestöstämme Yhdysvalloissa on 40 prosenttia. Maksan on vaikea käsitellä metyloimattomia B-vitamiineja. Joten synteettinen foolihappo on yksi niistä metyloitumattomista B-vitamiineista. Minulla on yksi mutaatioista. Joella on yksi mutaatioista. Joten tyttärellämme saattaa olla sellainen. Ja halusin varmistaa, ettei meillä ole synteettistä foolihappoa siinä. Joten ostamme folaattia, joka on 20 kertaa synteettisen foolihapon hinta. Toimitusketjun johtajamme sanoi: 'Haluatko varmasti, että ostan tämän? Kuten minun pitäisi ehkä lähettää se panssaroidulla ajoneuvolla.
Serenity ( 26:01 ):
En ole varma, miten tämä tulee toimimaan. Onko meillä edes varaa tehdä niin? Oikein. Mutta se oli minulle todella tärkeää. Joten käytimme folaattia ja metyylikobalamiinia toisessa B-vitamiinissa. Se on metyloitu versio. Koska tiesin, että niin monet vauvat aikoivat syödä sitä. Ja näiden vitamiinien käsittely voi itse asiassa olla haitallista, jos sinulla on MTHFR-mutaatio. Ja kaikki, mitä foolihappoa on, se voi kerääntyä maksaan ja elimistöön ja olla myrkyllistä ajan myötä. Joten se on jotain, joka todella järkytti minua. Ja tiesin olevani sitoutunut siihen. Ja myös niin monta luonnollista vitamiinimuotoa kuin voimme, tiedäthän, siellä on joitain synteettisiä muotoja, koska osa luonnollisista ei vain ole stabiileja huoneenlämmössä tai niitä ei voida prosessoida prosessoinnin tai vastaavanlaisen asia. Aina kun pystyimme, käytimme vitamiinien luonnollista muotoa, luonnollisimpia muotoja. Ja se on asia, josta haluan pitkällä aikavälillä kehittyä entistä paremmaksi ja auttaa rakentamaan toimitusketjuja parempien vitamiinien lähteiden saamiseksi.
Serenity ( 27:08 ):
Voi, meillä on myös kuitua, mitä kaikki eivät saa, eikä se ole paljon kuitua, eikö niin. Se ei tee lapsestasi kaasumaista, mutta se on juuri tarpeeksi kuitua heidän pienen suolistoflooransa ruokkimiseen. Suoliston mikrobiomi, se on niin tärkeä asia. Joten käytämme prebiootteja, käytämme maa-artisokkaa ja joitain sakkarideja, jotka todella auttavat rakentamaan mahtavaa mikrobiomia.
kylpylä kuin makuuhuone
Joe ( 27:29 ):
Se on jotain rintamaidosta, jonka useimmat kaavakkeet unohtavat lisätä. He sanovat, että ne ovat kuin rintamaitoa, mutta sitten he jättävät tämän keskeisen makroravinteen pois. Olemme siis yksi harvoista, joilla on myös se.
Osmara ( 27:39 ):
Totta. Joten kun vauvat juovat tätä korviketta, he ruokkivat hyviä suolistosairauksiaan ja pitävät asiat huippukunnossa mikrobiomillaan. Luulen, että puhuimme tästä viime kerralla, mutta olen hulluna suoliston terveyteen omien suoliston terveysongelmieni vuoksi. Joten, tämä pieni tyttö, tyttäreni rakastaa hapankaalia. Joo. Jotta he voivat löytää sinut. Jos haluat tilata kaavan, tee se suoraan sivustolta. Jos haluat vain kokeilla sitä, mene Whole Foodsiin. Ja mikä se toinen Sprouts sitten oli? Sanoit Amazon…
Joe ( 28:18 ):
Sprouts, Wegmans, Fred Meyer. Aloitamme pian HEB:ssä.
Osmara ( 28:21 ):
Tärkeimmät. menestyvät markkinat?
Joe ( 28:24 ):
Joo. Thrive Market kyllä. Ja sitten Amazon ja verkkosivustomme myserenitykids.com.
Osmara ( 28:32 ):
Fantastinen. Okei. No, onnea teille kaikelle näille kavereille ja kiitos vain paljon huolenpidosta ja tiedätte, että olette vanhempia ja olette myös yritysten omistajia, mutta kiitos paljon siitä, että välitätte laadusta ja lopputuloksia kaikella, mitä te teette.
Joe (28:51):
Varma. Hienoa, että voimme ruokkia vauvaasi.
Serenity (28:53):
Eikö? Tekee sydämeni onnelliseksi.
Osmara (28:55):
Täydellinen. Kiitos, että liityitte seuraani tänään, ja katsotaan, saamme teidät kiinni ensi kerralla. Seuraavan kerran, kun saatte uuden tuotteen markkinoille. Haluan testata ja kokeilla sitä.
Jaa Ystäviesi Kanssa: