Haastattelusarja: Serenity Kidsin perustajat terveiden ja seikkailunhaluisten syöjien kasvattamisesta

Haastattelut

Tervetuloa haastattelusarjaamme terveellisten ja seikkailunhaluisten syöjien kasvattamiseen keskittyneen Serenity Kidsin perustajien kanssa. Tässä sarjassa keskustelemme ravinnon tärkeydestä varhaislapsuuden kehityksessä, haasteista saada lapset syömään terveellisiä ruokia ja iloista katsella lapsesi nauttivan aterian. Toivomme, että tämä sarja on informatiivinen ja inspiroiva.

Päivitetty 7.8.2022 36 minuutin luku

Yleiskatsaus

Tässä haastattelussa keskustelemme kaikestaSerenity Kids -pussit, suihkeet ja kaava.

(Käytä koodiammeMHCmyös ensitilauksista 15 %!)

Perustajat Joe ja Serenity Carr häiritsevät vauvanruokateollisuutta yksi tuote kerrallaan ottamalla käyttöön paleovaikutteisia vähäsokerisia vaihtoehtoja.

Niiden ravintopitoiset vauvanruokapussit ovat kulinaarisia herkkuja, joissa on makuprofiileja, jotka sisältävät superruokia, kuten luulientä, korkealaatuisia rasvoja ja ruoho- tai luonnonvaraista lihaa.

Kuuntele oppiaksesi, kuinka voit tukea vauvasi kitalaen kehitystä hyödyntämällä makuikkunaa.

Opit myös, kuinka voit kasvattaa itsevarman ja seikkailunhaluisen syöjän siitä hetkestä lähtien, kun lapsesi aloittaa kiintoaineen.

*Katso haastattelumme Serenity Kidsin perustajien kanssa taaperon kaava.

Kohokohdat

  • 00:49– Miten vauvat ja vanhemmat ovat suhtautuneet SK:n kulinaarisiin makuprofiileihin ja pusseihin?
  • 03:02– Mikä makuikkuna on ja miksi se on tärkeä vauvallesi?
  • 05:47– Miksi liha on tärkeä ensiruoka vauvoille?
  • 10:44– Miten Serenity Kidsin tuotteet ovat ottaneet lääketieteellisen yhteisön vastaan? Onko tullut palautetta tai palautetta?
  • 14:59– Testaako Serenity Kids raskasmetalleja tuotteissaan? Miten he minimoivat tämän?
  • 17:33– Mikä Clean Label -projekti on ja miksi se on tärkeä?
  • 22:11– Lyhyt selvitys uudistuvasta maataloudesta ja siitä, miksi se on osa SK:n tehtävää.
  • 28:04– Mitkä ovat SK-tuotteiden korkealaatuisia rasvanlähteitä? Miksi ne ovat tärkeitä tässä kehitysvaiheessa?
  • 32:44– Kaikki SK:n taaperovalmisteesta.
  • 46:24– Käytännön vinkkejä vanhemmille, jotka haluavat juurruttaa ja mallintaa lapsilleen terveellistä syömistä.
  • 50:27– Vinkkejä vanhemmille, jotka tekevät yhteistyötä ja johtavat yrityksiä yhdessä.
  • 54:48– Kuinka Serenity tasapainottaa ja virtaa työn, äitiyden, kotielämän ja itsensä kanssa.
  • 58:02– Joen vinkkejä siitä, kuinka autististen lasten vanhemmat voivat tukea heitä ja vaalia heidän supervoimiaan.
  • Haastatteluresurssit löytyvät tämän postauksen alaosasta.

Haastatella

Täysi transkriptio

Osmara – 00:02

Kiitos, että liityitte seuraani. Olen niin innoissani, että olet täällä. Minun on sanottava, että olin todella innoissani haastatella sinua, koska olet meidän talossamme. Olet kirjaimellisesti ainoa valmistettu vauvanruoka, jonka annan yhdeksän kuukauden ikäiselle tyttärelleni ja hän rakastaa sitä. Kun tiimisi otti yhteyttä, olin niin innoissani, koska viisi päivää ennen kerroin miehelleni: 'Rakastan tätä yritystä.' Rakastan sitä, mistä niissä on kyse. Haluaisin keskustella perustajien kanssa ja saada yleisön tutustumaan tuotteista enemmän.

Joe – 00:40

Kiitos. Rakastamme myös työtäsi. Minusta tuntuu, että veisimme sinut savesta tai jostain. Olet ihanteellinen tukija ja asiakas.

Osmara – 00:49

Olen ihanteellinen asiakkaasi! Hän aloitti kuuden kuukauden iässä, ja silloin sain tietää teistä Lily Nicholsin kautta. Asia, joka sai minut – olin kuin 'luuliemi ruoassa? Amazing.’ Eläintuotteet, koska etsin vaihtoehtoja. Se on yksi niistä asioista, joista olin todella vaikuttunut, oli se, kuinka kulinaarisia pussisi ja makuprofiilisi ovat. Tämä on tämän hetken suosikkimme, naudanpatapaisti. Kun hän pudottaa joitain, nautin siitä ja olen niin vaikuttunut, koska tavallisesti se ei ole sellainen reaktio vauvanruokaan.Kerro minulle, miten vauvat ovat saaneet profiilisi, makusi? Antavatko vanhemmat sinulle palautetta? Kokeilevatko he sitä?

Serenity – 01:46

Joo. Todella varhain Joe ja minä emme voineet ymmärtää, miksi kukaan ei tehnyt tätä oikein. Vauvanruokatilassa. Teimme paljon tutkimusta, eikä kukaan tehnyt sitä. Katsoin ympäri maailmaa. Ei löytynyt yhtään. Ajattelin: 'Voi ei, ehkä kukaan ei tee sitä, koska vauvat eivät syö sitä.' Joten lopetimme. Muistan, että olin autossani matkalla toiseen työpaikkaani. Sanoin: 'Joe, meidän on tehtävä tämä vauvanruoka. Ota se vauvojen suuhun ja katso, syövätkö he sitä.” Teimme joukon eriä keittiössämme. Kysyimme – miten teette kohderyhmiä vauvojen kanssa? Koska he eivät voi vielä täyttää kyselyä.

Joe – 02:28

Emme tienneet, suunnittelimme juuri raskautta, kun huomasimme vauvanruoan puutteen. Meidän piti löytää kaikki ystävämme, joilla oli lapsia, ja heidän lastensa ystävänsä ratsastivat heitä ympäri kaupunkia. Teit lopulta 30 erilaista reseptiä eri versioista varmistaaksesi, että vauvat pitävät siitä.

Serenity – 03:02

Keksin kaksi kyselykysymystä, 'miten vauvasi reagoi, kun annoit hänelle ruokaa?', ja vastaukset ovat hauskoja. Ne olivat: 'sylkivät sen ulos ja sitten avasivat' tai 'käänsivät päänsä pois ja sulkivat suunsa eivätkä enää maistuneet.' Ja sitten toinen kysymys oli 'miten vastasit?' Sanoisin, että noin kolme neljäsosaa kyselyyn vastanneista vanhemmista myös maistivat sitä. Kaikki eivät tehneet.

OG-linjallemme – kana, naudanliha, kalkkuna, biisoni ja lohi. Ne on suunnattu hieman nuoremmille 10 kuukauden ja 12 kuukauden ikäisille vauvoille. Ne ovat miedompia makuja, koska makuhermot ovat vasta heräämässä kuuden kuukauden iässä. Jonkinlainen lempeä makuaisti on yksi tie.

Siellä on myös makuikkuna, eikö niin? Haluat altistaa vauvat monille erilaisille makuille. Tiede osoittaa ja tutkimukset osoittavat, että kun esittelet vauvoille monenlaisia ​​makuja tai oikeastaan ​​mitä tahansa makuja, joita esittelet vauvalle viiden kuukauden ja 18 kuukauden iässä, se voi saada heidät nauttimaan myöhemmin elämässä. Jos annat heille vain makeaa tuona aikana, he haluavat vain makeaa myöhemmin. Jotain mausteista, jotain katkeraa, jotain hapan kamaa, tavallaan koko matkan varrella. Aiot sopeuttaa heidän palettinsa todella aikuisten ruokiin, jota haluat aikuisten terveellisiin ruokiin.

Joten laitamme paljon vihreitä. Laitoimme paljon erilaisia ​​yrttejä ja mausteita. Kuten sanoit, tuo naudanpaisti oli meille yritys kasvattaa hieman sohvajemme ikähaarukkaa. Tuolla on suolaisempi maku. Sillä on monimutkaisempi maku aromaattien kanssa. Kun lisäämme siihen Shitaki-sieniä lisäravinnon lisäämiseksi, eikö niin? Sienet ovat erittäin ravitsevia. Kun teemme tuota nimenomaista tehtaalla, kaikki työntekijät ovat kuin: 'Ihminen, se tuoksuu perunamuusille ja kastikkeelle.' Me vain rakastamme tätä.'

Osmara – 04:53

Tuoksuu niin hyvältä. Se todella tekee.

Joe – 04:56

Se on meille todella tärkeää. Aloittaessamme oli kourallinen muita liharuokia, ja ne kaikki olivat inhottavia. He sekoittivat ne riisiin. He sekoittivat sen papuihin. He sekoittavat ne hedelmiin, tiedätkö? Se on kuin hedelmät ja jyvät, joissa on lihaa, ilman rasvaa tai suolaa, on kuin resepti bruttoille. Se oli kuin ihmiset, vauvat eivät syö lihaa vauvanruokaa. Emme tee enempää, koska he eivät pidä tekemistämme tai pitävät, koska olet saattanut keskustella siitä. Keskitymme oikeaan kasvisten ja lihan yhdistelmään, todella laadukkaaseen lihaan ja sitten rasvaan, jonka rasva todella täydentää makuelämystä ja rakennetta. Joten vauvat rakastavat sitä. Nyt tämä on yksi suurimmista syistä, miksi vanhemmat ostavat tuotteitamme, koska heidän vauvansa haluaa niitä. Sitten he haluavat syödä sitä enemmän. Heidät on helppo saada syömään sitä ja mitä tahansa, mitä he syövät. Se on kuin, jos se on todella ravitsevaa, se on kuin, anna heidän syödä se.

Osmara – 05:47

Se on itse asiassa ravitsevaa. Se on aivan oikein. Se on asia. Minusta tuntuu, että te todella häiritsette vauvanruokateollisuutta, koska yksi asioista, jotka tiesin omista terveysongelmistani, oli se, että halusin todella antaa vauvalleni parasta laatua olevaa lihaa – ruohoruokaa ja luonnosta pyydettyä kaikkea. Olette vain lyömässä asiaa ja ajattelin itsekseni, että minun on tehtävä soseet, koska en tiedä miten muuten saan luuliemen ja kollageenin ja kaikkea sitä hyvää. Voin kertoa teille, kiitos teille. en ole tehnyt soseita. Luulen, että tein sen kerran ja siinä se. Nyt on vain niin, että haluatko pussi? Okei. Tässä on pussi. Turkki bolognese.

Joten okei. Puhutaanpa siitä, koska tuotteesi tarjoavat laadukkaita rasvoja, jotka ovat erittäin tärkeitä vauvoille, jopa kohdussa, mutta myös silloin, kun aloitat kiintoaineen ja laadukkaan lihan. Yllätyksekseni monet vanhemmat pelkäävät aloittaa lihan syömisestä ensimmäisten joukossa.Voimmeko puhua siitä, miksi se on tärkeä ensiruokana vauvoille ja miten se määräsi, kuinka aiot toimittaa sen tuotteissasi, toisin kuin mitä näit markkinoilla?

Serenity – 07:06

No, ei kestänyt kauan tajuta, että siellä oli jo täydellistä vauvanruokaa ja se oli äidinmaitoa. Joten raahasin Joen maitopankkiin täällä Austinissa. Tein kaiken tämän maitotutkimuksen. Itse rintamaidossa on tonni, vain tonni rasvaa ja paljon hiilihydraatteja ja kunnollinen määrä proteiinia. Tiesimme, että halusimme tehdä vauvanruoka-aterian, joka vastaa näitä makroravinteita. Tiesimme, että tarvitsemme proteiinia. Tiesimme, että haluamme puhtaan lihalähteen. Se oli vain tavallaan annettu. En usko, että emme koskaan edes kyseenalaistaneet sitä…

Joe – 07:42

No, rintamaito on eläintuote. Eläinproteiini, eläinrasva. Vauvoilla on kaikki entsyymit, joita he tarvitsevat eläinruokien sulattamiseen enemmän kuin missään muussa ruoassa. Enemmän kuin vihanneksia, varmasti enemmän kuin viljaa. Se on heille todellakin helpointa syödä.

Serenity - 08:00

Ja siksi se on ravinnetihein. Kun ajattelet unssista unssista, puremasta puremasta… Jokainen vanhempi tietää, että jokainen pieni purema, jonka voit puristaa tuohon pieneen suuhun ja saada sen menemään vatsaan, on niin arvokas, kuten kiinteistö. Haluat pakata siihen puremaan mahdollisimman paljon ravintoa. Todella hyvin hankittua lihaa puremasta puremaan vain siksi, että siinä olisi niin paljon enemmän vitamiineja ja kivennäisaineita sekä todella terveyttä edistäviä yhdisteitä ja ravintoa.

Joe – 08:29

Äidinmaidossa on 60 % rasvaa. Se, että käytävällä ei ollut rasvaa… Melko nolla rasvaa minkäänlaista. Jotkut tuotteet tehtiin maidosta, vähän avokadoa siellä täällä, mutta niissä ei todellakaan ollut hyvää eläinrasvaa. Se oli iso osa meille. Alussa oli niin, että tänne on saatava rasvaa – eläinrasvoja, oliiviöljyä, avokadoöljyä, parhaita, sulavimpia rasvoja.

Serenity – 08:52

Oikeastaan ​​vaihdoimme hedelmäiset hiilihydraatit kasviksiin ja rasvaan. Koska hedelmäpussit myyvät niin hyvin, koska ne ovat sokeripommeja. Valtavat sokeripussit, joita syötät lapsellesi. Kun katsot takaa ja siinä lukee yhdeksän grammaa sokeria, se ei ehkä kuulosta paljolta. Kuten yhdeksän pientä grammaa, se on pieni. Mutta kun ajattelet 15 kiloa painavaa vauvaa ja vertaat sitä 150 kiloa painavaan aikuiseen, lisäät nollan 90 grammaan. Jos söisin 90 grammaa sokeria aamiaiseksi…

Joe – 09:30

Ja he syövät niitä kaksi tai kolme päivässä, mikä on Snickers-baari. Se on suunnilleen saman verran sokeria kuin Snickers-patukka. Jos syöt kolme noista pusseista.

Serenity – 09:37

Kun aloitimme yrityksen, meillä oli ystävä, joka työskenteli päiväkodissa, ja hän sanoi, että joka aamu vanhemmat toivat nämä isot hedelmäpussit ja laittoivat ne päiväkotiin. Hän sanoi, että kukaan työntekijöistä ei antaisi niitä heille ennen kuin 30 minuuttia ennen noutoa. He aikoivat antaa romahdusten tapahtua silloin. Nämä ihmiset tiesivät mistä oli kyse. He tiesivät, mitä sokeripiikit tekevät mielialallesi, mielentilallesi.

Molemmat vanhempani työskentelivät mielenterveyden parissa. Tiedän korrelaation ravinnon ja suoliston terveyden ja mikrobiomin välillä. Mielenterveytesi, mielenterveytesi, mielenterveytesi. Pelkästään lasten mielenterveysongelmia katsoessamme se on valtava kriisi. Itse olen sitä mieltä, että ruokavaliolla on valtava rooli. On muitakin – myrkyt, media ja kaikenlaiset muut asiat, jotka eivät auta. Oikein. Luulen, että se juontaa juurensa ruokavalioon. Jos ihmiset olisivat valmiita tekemään niin, en sano helppoa vaihtoa, mutta sillä yhdellä kytkimellä uskon, että meillä olisi paljon pienempi kriisiä tai ei kriisiä käsissämme.

Osmara – 10:44

No, en voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Ja ihmisenä, joka on kamppaillut ahdistuneisuuden, unettomuuden ja paniikkikohtausten kanssa… Olen myös kamppaillut tulehduksellisten suolistosairauden ja tulehduksellisten asioiden kanssa suolistossani. Minulle ensimmäisen vauvan saamisen kannalta oli erittäin tärkeää varjella hänen suoliston hyvinvointiaan ja muotoilla sitä. Valitettavasti korkea sokeri aiheuttaa todella tuhoa vauvan suolistossa. Sen takana on tiedettä ja tutkimusta. Näyttää kuitenkin siltä, ​​että tieteen ja tutkimuksen välillä on ristiriita ja se, mitä tiedämme paleo-elämäntavoista ja suoliston terveydestä, ja siitä, mitä lastenlääkärimme työntävät toimistoissa.Kysymykseni sinulle on, miten lääketieteelliset yhteisöt ovat ottaneet tuotteesi vastaan ​​ja onko palautetta tai palautetta millään tavalla saatu?

Serenity – 11:47

Tähän mennessä tietääkseni sata prosenttia siitä on ollut positiivista. Meillä on ystävä, jonka poika päätyi Dellin lastenlääkärikeskukseen vähäksi aikaa tehohoitoon. Annoimme hänelle joukon vauvanruokaamme ruokintaputkiin auttamaan häntä pysymään terveenä. Hän sanoi, ja se oli oikein, kun aloitimme ensimmäisen kerran vuosia sitten. Hän sanoi näyttävänsä näille lääkäreille – minulle tulee kananlihalle. Hän sanoi, että lääkärit sanoivat: 'Vau, tämä on hämmästyttävää. Mistä saamme tämän?’ Koska tuolloin se oli vain verkossa tai mitä tahansa, sitä ei ollut helppo löytää kuten nyt. Meillä on ollut lastenlääkäreitä, useita lastenlääkäreitä, jotka ovat ottaneet yhteyttä ja sanoneet: 'Tämä on hämmästyttävää. Suosittelen juttujasi potilailleni.” Jotkut lastenlääkärit ovat liikalihavuuden asiantuntijoita, ja valitettavasti he alkavat nähdä potilaita noin 18 kuukauden ikäisinä ja he vaihtavat heidät paleo-tyyppiseen ruokavalioon. Ja vaihdoimme ne ruokiimme ja asiat paranevat. Meille henkilökohtaisesti uskon, että markkinoinnilla on valtava rooli niissä suosituksissa, joista puhuit. Sellaisia ​​vanhanaikaisia, vanhentuneita suosituksia.

Osmara – 12:56

Riisimurot ja…

Serenity – 12:57

Tarkalleen. Luulen, että vanha tapa tehdä asioita oli näiden tuotteiden tapausten pudottaminen lääkärin vastaanotolle, ja sitten lääkärit suosittelevat sitä, koska se istuu siellä, eikä se mielestäni ole kovin eettistä, ja se on jotain, mitä me, me teemme. älä tee sitä. Vaikka haluaisin, koska silloin useammat vauvat saisivat terveellistä ruokaa. Eikö? Se on eräänlainen saalis-22.

Joe – 13:23

Lääketieteellisessä yhteisössä ei kiistetä siitä, että liha ja vihannekset ovat hyviä ensiruokia vauvoille. USDA:n suuntaviivat tarkistettiin äskettäin täysin sen mukaan, että pohjimmiltaan liha on todella tärkeää. Sokeri on pahasta. Tiedätkö, kaikki on siellä. Se, mikä ei ole saavuttanut, on se, mitä he edelleen suosittelevat vauvoille, jotka eivät ole hyviä. Kaikki ovat sitä mieltä, että liha ja kasvikset ovat hyviä. He myös ajattelevat, että riisi on hyvää. He myös ajattelevat, että hedelmäsoseet ovat hyviä. Siinä on siis kiistaa. Pitäisikö sanoa, että älä syö riisimuroja, vaan keskity lihaan. Jostain syystä lastenlääkärilaitoksella on edelleen se väkevöity riisimurosuositus, kaikesta arseenista huolimatta, väärennetyn raudan aiheuttamasta ummetuksesta huolimatta.

Serenity – 14:12

Mutta se on myös, toivoa on. Toivoa on, koska se on vähemmän ja vähemmän joka vuosi. Keskustelimme juuri yhden tämän maan suurimmista vauvojen jälleenmyyjistä, ja he sanoivat, että he tietävät, että yhä useammat lastenlääkärit suosittelevat riisimuroja yhä vähemmän. Ja se saa äitini sydämen todella turvottamaan. Edistystä tapahtuu ja vaihtoehtoja on tarjolla. Ja siksi olemme täällä auttaaksemme kouluttamaan ja tarjoamaan tuotteita. Antaa todella vanhemmille valinnanvaraa. Oikein. Jos he haluavat hedelmäjuttuja, se on siellä, emmekä välttämättä ajattele, että se on aina super-pahaa. Oikein. Kokonaisia ​​hedelmiä…

Osmara – 14:52

Kohtuudella.

Serenity – 14:54

Tarkalleen. Hyllyllä on nyt toinen vaihtoehto, ja vanhemmilla on nyt vaihtoehtoja.

Osmara – 14:59

On todella mahtavaa, että otit asian esille, koska sekä vauvanruoasta että äidinmaidonkorvikkeesta saatujen viimeaikaisten löydösten valossa meillä on ollut suuria takaisinvetoja. Olemme saaneet kongressin raportteja, joissa raskasmetallien määrä on hälyttävä. Se todella pelottaa monia meistä vanhemmista, jotka haluavat tehdä lapsillemme paremmin. Olin raivoissani, kun tämä tapahtui, koska tuntuu siltä, ​​etten ole nyt vain uupunut kaikista ensivanhemmuuden huolenaiheista, vaan minun on nyt huolehdittava raskasmetalleista asioissa, joita on helposti saatavilla supermarketin käytävillä vauvalleni. Tämä on hullua.Miten Serenity Kids testaa raskasmetalleja tuotteissasi tämän alan nykyisen ilmaston vuoksi? Kuinka minimoida ne ja miten käsitellä tätä?

Serenity – 15:56

Niin, joten me itse asiassa saimme tietää raskasmetalleista – siitä on ollut luultavasti 10 vuotta uutisia, mutta emme tienneet siitä paljon ennen kuin luultavasti lanseerasimme tuotteemme tai sitä seuraavana vuonna. Eikö? Kun sain lapsen – sinun vauvasi iässä – olin kuin, odota hetki. Mitä? Tunsin olevani sokeutunut, kuin tavarajuna. Minusta tuntui mahdottomalta ajatella, että FDA ei välitä tarpeeksi lapsistamme auttaakseen heitä turvassa ja pitämään heidän aivonsa toiminnassa. Ihan kuin se olisi ollut typerää. En voinut uskoa sitä. Ja minä olin kuin, tiedätkö mitä? Emme tee sitä. Emme aio osallistua näihin asioihin. Aiomme löytää tavan rakentaa laadukas ohjelma.

Menimme ulos ja palkkasimme hämmästyttävän laadukkaan ohjaajan, ja hän on ollut kanssamme kaksi vuotta. Hänellä on lapsi, vain minua nuorempi. Hänen lapsensa kasvatettiin myös meidän ruoallamme. Annamme vauvoillemme itse valmistamamme ruokaa. Tiedämme, että niiden on oltava paras mahdollinen. Meillä on siis tiukka laatuohjelma. Testaamme raaka-aineet ennen tuotantoa ja testaamme valmiita tuotteita. Ja meillä on kolmannen osapuolen todentaja. Teemme yhteistyötä Clean Label Projectin kanssa, joka tekee erinomaista työtä lastenruokien ja eri luokkien vertailussa. Ja he tekevät lemmikkieläinten ruokaa. He tekevät myös kaikenlaisia ​​​​tuotteita nähdäkseen, ovatko ne vapaita tai alhaisimpia. He tekevät raskasmetalleja, torjunta-aineita, pehmittimiä ja ympäristön epäpuhtauksia. Yli 200 kontaminanttitasoa, joita he testaavat.

Osmara – 17:32

Mikä tätä on nimeltään Clean Label -projekti?

Joe – 17:33

Clean Label -projekti. Ja heillä on eri sertifiointitasoja, jotka voit voittaa. Olemme saavuttaneet heidän Purity-palkinnon, joka on alan korkein, luokkansa paras ja alhaisin taso. Meidän piti asettaa omat standardimme, koska FDA:lla ei ole raskasmetallistandardeja. Meidän piti palkata paljon tutkijoita ja tiedemiehiä selvittääksemme, että et voi koskaan poistaa kaikkia. Ne ovat luonnossa esiintyviä. Maaperämme on saastunut. Meillä on vain tietty tarjonta, joten emme voi saada sitä nollaan. Mikä on taso? Perustimme ohjelmamme alun perin Euroopan unionin standardeihin, jotka rajoittavat meitä maailmassa. Kaikki tuotteemme ovat selvästi alle mielipiteesi, standardisi, mutta useimmat näistä standardeista ovat korkeita verrattuna tuotteisiimme, jotka olivat selvästi alle. Jopa näiden standardien kanssa FDA on nyt luomassa standardia.

He sanoivat, että sen käyttöönotto standardina kestää seitsemän vuotta. Meidän, vauvanruokayritysten, on liityttävä joukkoon New Yorkin osavaltion oikeusministerin johtamia valtion syyttäjänvirastoja. Tämä painostaa FDA:ta luomaan väliaikaisen standardin, joka tulee voimaan aikaisemmin. Se on tiukempaa, koska he haluavat ottaa, he haluavat tehdä keskiarvon kaikista alan metalleista ja sanoa: 'Hei, mikä tahansa keskiarvo on, se on uusi standardi.' Ja olemme kuin, se on aivan liian korkea. Et voi säädellä sitä sen perusteella. Meidän pitäisi säätää siitä, mikä on mahdollista. Ei sitä, mitä siellä tällä hetkellä on.

Osmara – 19:01

Seitsemän vuotta. Eli melkein vuosi 2030. Tämä on 2022. Miten me edelleen käsittelemme näitä asioita? Joten, siitä minä pidän teissä. Koska tunnen joitakin suurimmista vauvanruokavalmistajista, he joko testasivat raaka-aineiden tasoa, mutta eivät valmiita tuotteita. Te testaatte mitä menee sisään ja testaatte mitä menee ulos. itsenäisesti testaamalla kaikkea. Se on mahtavaa. Sepä hienoa. Koska olet oikeassa. Bataattia ja tämäntyyppisiä asioita ei voi mitenkään kiertää. Ne vetävät ravinteita maaperästä.

Serenity – 19:39

Olen myös sitä mieltä, että jos meillä on saastunutta ruokaa, eikö niin? Ajattele kuin suuria makrotaloudellisia ongelmia. Jos meillä on saastunutta ruokaa, kenen pitäisi saada hyvät tavarat? Pienet vauvat kaksinkertaistavat selkärangansa ensimmäisenä elinvuotena ja joiden neurologinen kehitys on edelleen käynnissä. He eivät ole aivot eivät ole vielä edes täydellisiä puolia. Oikein. Nämä neurotoksiinit voivat todella estää sen ja todella vaikuttaa heidän oppimiseensa ja kognitioonsa loppuelämänsä ajan. Tästä siis puhumme. Tiedämme, että saastumista on olemassa, ja meidän on tehtävä päätöksiä siitä, kuka ja mitkä kansalaiset hankkivat parhaat tavarat. Ja me väitämme, se on pienet.

Joe – 20:21

Tällä hetkellä ruokamme ovat turvallisempia kuin itse ostaminen. Bataattisoseemme käyttäminen ei todennäköisesti sisällä raskasmetalleja, koska teemme niin säännöllisiä, tiukkoja testejä kuin jos ostaisit bataattia hyllystä ja tekisit sen oikein? Serenity sanoo, että ehkä se voisi aina olla niin. Koska jos tarjonta olisi etusijalla vauvoille. Mutta se on poliittinen päätös. Se on makrotyyppinen asia, jota teemme pienenä yrityksenä. Suuremmat yritykset voisivat varmasti tehdä sen, mutta hallituksen on oltava mukana ja sanottava: 'Hei, tämä on standardi. Päivittäistavaraperunat tällä tasolla.” Sen täytyy ensin mennä vauvanruokaan.

Osmara – 20:56

Ehdottomasti. Mainitsit, että aloit myymään tuotteitasi verkossa, ja nyt olet suurissa jälleenmyyjissä. Tarkoitan, saan teidät Thrive Marketista, mutta missä olette? Whole Foods, Walmart, kaikkialla?

Joe – 21:11

Julkaisimme juuri tuhannessa Walmartissa eri puolilla maata. Olemme kaikissa Krogerin nyt ja useimmissa kohteissa. Jokainen luontaistuotekauppa, voit ajatella Sprouts, Natural Grocers, Whole Foods ja monia alueellisten ketjujen osuuskuntia, ja me myymme niitä. Olemme nopeimmin myyvä säilytysvauvanruoka koko luontaistuotekanavassa ja kaikissa luontaistuotekaupoissa. Ihmiset ovat todella adoptoineet meidät, eikä liha ole perinteisesti ollut suuri myyjä luonnonihmisten kanssa. Kasvissyöjiä on enemmän. On enemmän tätä ajatusta, että liha ei ole hyväksi planeetalle tai terveydelle. Joten me todella todistimme sen… Paleoliike yleensä on osoittanut sen'se ei ole lehmä, vaan miten'oikein? Se on tapa, jolla se on kasvatettu. Sitoutuminen eettiseen hankintaan tai generatiiviseen hankintaan on siis parempaa ravitsemuksellisesti, mutta myös planeetan kannalta. Eettisesti kuluttajalle tuntuu paremmalta ostaa.

Osmara – 22:11

Okei. Joten hypätään suoraan asiaan. Sinulla on, sinulla on kaunis tehtävä. Osa siitä on ympäristötehtäväsi.Useimmat meistä eivät todellakaan tiedä, mitä uudistava maatalous on ja miksi se on tärkeää. Voitko selittää lyhyesti – mikä se on? Miksi meidän pitäisi tietää siitä enemmän? Ja mikä sai sinut menemään siihen suuntaan?

Joe – 22:32

Joo. Olen melko intohimoinen ympäristöaktivisti ja olen ollut suuren osan elämästäni. Nukuin puissa. Ensin yliopistossa istuin puissa, jotta ne eivät kaatuisi. Kahlita itseni puskutraktoriin ja muihin asioihin. Olen ollut siitä erittäin intohimoinen. Olin todella vegaani siihen aikaan. Vegaani kasvissyöjä neljä vuotta, koska ajattelin sen olevan parempi planeetalle. Se ei toiminut keholleni ollenkaan. Huomasin, että se ei ollut oikea asia minulle. Mutta olen aina ollut erittäin kiinnostunut paikallisesta maanviljelystä, paikallisesta maataloudesta ja siitä, kuinka voimme minimoida hiilijalanjäljen vain hankkimalla paikallisesti, mikä tarkoittaa myös eläintuotteita. Koska et voi saada paikallista ruokaa talvella, ellei se ole lihaa, yleensä Keskilännessä. Joten tiesimme, että haluamme ravitsevinta lihaa. Se oli ensimmäinen prioriteettimme – se oli ravitsemus.

Tiesimme, että laitumella kasvatetut järjestelmät – nurmiruokittu, laitumella kasvatettu siipikarja ja sianliha ovat ravitsemuksellisesti parempia. On monia tutkimuksia, joissa sitä verrataan, ja omega-3-suhteet ovat parempia… Laitumella kasvatetussa lihassa kaikki on parempaa. Haluan myös tukea perhetiloja, koska isovanhempani ovat perheviljelijöitä ja olen kasvanut katsomassa heidän kamppailuaan, mutta myös heidän yhteyttään maahan. Meillä on siis myös tämän perhetilan tehtävä. Ja hankkiessamme perhetilojen laitumella kasvatettua lihaa, löysimme tämän uudistavan maatalouden liikkeen. Epic Barin perustajat opettivat meille siitä paljon, ja he ovat neuvonnassamme. Ne ovat mahtavia, ne ovat kotoisin Austinista. Ja he ovat olleet meille suuria tukijoita. Brändimme on hyvin samanlainen.

Osmara – 24:02

Näen, että olette hyvin sopusoinnussa.

Joe – 24:05

Jaamme heidän brändäyksensä… He antoivat meille brändäyshenkilönsä tekemään brändimme.

Osmara – 24:10

Tarkoitan, että tuotemerkkisi on kohdallaan. Niin hyvää teille.

Joe – 24:14

Joten uudistava maatalous on todella ruoan ja ympäristönsuojelun tulevaisuus. Sillä on mahdollisuus sitoa koko hiilikuorma, jonka olemme pudotettu ilmakehään viimeisen sadan vuoden aikana. Maataloutemme on rakentanut suuren osan ongelmasta. Eläinviljely saa todella huonon rapin. Kasviviljely on yhtä huono hiilidioksidipäästöjen, maanmuokkauksen, raskaiden koneiden, torjunta-aineiden ja kaiken sen suhteen. Joten koko maatalousjärjestelmä on rikki ja tuhoaa planeetan.

Erityisesti Amerikassa, jossa pitkälle teollistunut maatalous ja uudistava viljely voivat korjata kaiken. Eläimet on suunniteltu elämään sopusoinnussa luonnon kanssa. He ovat vuorovaikutuksessa luonnon kanssa. Ne luovat harmoniaa ja tasapainoa erityisesti märehtijöillä, jotka asuivat valtavissa karjoissa. Biisoni uudisti Pohjois-Amerikan tuhansia vuosia. Valkoiset uudisasukkaat tappoivat systemaattisesti biisonin poistaakseen Amerikan intiaanit. Joka myös silloin hylkäsi tasangot ja laajensi teollisen maatalouden maanviljelyyn. Meillä on valtavia ongelmia, joita meillä on tänään.

Ratkaisu on tuoda nämä laumaeläimet takaisin – piisonit, naudat, vuohet, ne ovat kaikki märehtijöitä. Ne sulattavat ruohoa ja sitovat olennaisesti hiiltä syömällä kuolleita ruohoja, jättäen lantalannoitteensa ja siirtymällä toiselle alueelle. Elvyttävät viljelijät ovat tehneet sitä, että he ovat matkineet tätä. Savory Institute on suuri johtaja.

Serenity – 25:54

Allan Savorylla on loistava Ted Talk kaikille kiinnostuneille. Se on 12 minuuttia ja muutti koko elämäni.

Joe – 26.00

Joo. Hän hahmottelee, miksi se toimii, ja he elvyttävät miljoonia hehtaareja autiomaa Afrikassa ja muuttivat sen niityiksi, luoden ruokaa ja muuttaen kyliä, luoden taloudellista turvaa.

Serenity – 26:21

Kiss The Ground on loistava elokuva, joka on Netflixissä. Sen kertoo Woody Harrelson. Se on mielenkiintoisempaa kuin miltä se kuulostaa. Kesti hetken katsoa sitä, mutta katsottuani sen sanoin: 'Voi, se on niin toiveikasta, inspiroivaa ja positiivista.' Liike, johon olemme liittyneet, ja rakennamme näiden lihojen toimitusketjua. Tiedät, että monet maanviljelijät, joiden kanssa työskentelemme, eivät myyneet yrityksille ennen meitä. He rakensivat, kuinka he myyvät yrityksiä? Se on täysin erilainen liiketoiminta, joka myy kuluttajille ja myy yrityksille.

Joe – 26:53

Se on ikivanha alkuperäiskansojen viljelykäytäntö, joka jäljittelee eläinten harmoniaa maan kanssa. Se vaatii useiden lajien viljelyä. Monet maanviljelijät ovat tehneet sitä vain intuitiivisesti keksiessään, kuinka elvyttää maataan, mutta perusperiaatteena on, että se uudistuu, se todella liikuttaa maata ja tekee siitä paremman kuin he löysivät sen maaperän läpi. Mikrobien kasvu on yksi keskeisistä indikaattoreista, vaikka maaperän mikrobeilla on paljon yhtäläisyyksiä suoliston mikrobiomiin. Maaperällä ja suoliston mikrobiomilla on tämä uskomaton ja metaforinen symbioosi. Se on kuin, oi, planeetta uudistava liha uudistaa myös suolistoamme. Ja se on käänne. Se vahingoittaa myös suolistoamme. Lisäämällä maaperän mikrobien kasvua vähennät veden valumista, mikä sitoo vettä paremmin. Meillä ei siis ole kuivuusongelmia. Ja sitten kysymys on hiili. Se vetää hiiltä pois ilmakehästä ja laittaa sen takaisin näihin mikrobeihin luodakseen lisää kasveja. Se olennaisesti puhdistaa ilman ja luo vihreitä niittyjä autiomaasta.

Osmara – 28:04

Oi, rakastan sitä. Julkaisemme linkit tuohon Ted Talk- ja Kiss The Ground -dokumenttiin, koska minäkin näin sen äskettäin ja se räjähti mieleeni. Joten se on osa syytä, miksi rakastamme teitä perheessämme. Maistut hyvältä ja teet hyvää planeetalle. Luulen, että minusta tulee vanhempi tänä vuonna tai ei, anteeksi viime vuonna. Ei tänä vuonna, vaan viime vuonna. en edes tiedä aikaa. Vanhemmuus on saanut minut olemaan tietoisempia asioiden ympäristönäkökohdista. Rakastan, että teillä on se sosiaalinen osa. Palataanpa tuotteisiisi, koska halusin todella hioa niitä.

Joten olemme puhuneet laadukkaasta lihasta.Puhutaan laadukkaista rasvoista, joita löydämme tuotteistasi. Muistan lukeneeni Lilly Nicholin kirjan ja myös Rebecca Fett's Brain Health From Birth, kun olin raskaana. He puhuvat siitä, kuinka tärkeää on syödä paljon laadukkaita rasvoja jo ennen raskautta valmistaakseen kehosi raskauteen. Kun vauva kasvaa, saada aivosolut toimimaan ja hermosto muodostuu ja kaikkea. Kun vauva on poistunut ja hän on vieroittanut itsensä äidinmaidosta tai äidinmaidosta ja hän aloittaa kiintoaineen, se on vielä tärkeämpää.Mitkä ovat korkealaatuisia rasvanlähteitä, joita voimme nähdä tuotteissasi? Ja miksi ne ovat tärkeitä tässä kehitysvaiheessa?

Serenity – 29:37

Tiesimme alusta alkaen, että tuotteissamme on paljon rasvaa, eikö niin? Koska rintamaidossa on paljon rasvaa. Halusimme tuoda rasvaa ja proteiinia takaisin käytävälle. Tiesimme, että yksi parhaista rasvoista, joita voimme valita, olivat itse eläinten rasvapalat. Yhdessä lippulaivamakuistamme, naudanlihasta, bataattista ja lehtikaalista, käytämme 70 % vähärasvaista ja 30 % rasvaista naudanlihaa. Se on täysin 'rasvattu' itse lihasta. Olemme valinneet kanan reidet kanan makuun varmistaaksemme, että käytämme sitä kananrasvaa, todella terveellistä, erittäin ravinteikasta rasvanlähdettä, jossa ei ollut aivan yhtä paljon rasvaa. Lisäsimme - mielestäni siinä on avokadoöljyä. Avokadot ovat erittäin ravitsevia, eikö? Tästä yhdestä asiasta kaikki ovat samaa mieltä. Lisäsimme myös joitain muita makujamme, jotka ovat vähärasvaisempia lihapaloja. Kuten villi piisonimme. Se on vain ohuempi leikkaus. Se on laihempi eläin. Käytämme vähän oliiviöljyä.

Osmara – 30:47

Näin oliiviöljyä. Fantastinen.

Serenity – 30:50

Yksi suosikkimakuistani on lohi. Ostamme luonnonvaraisesti pyydettyä lohta Alaskasta, ja siinä oleva DHA ja omega-3 tulevat kalasta itsestään. Oikein. Luulen, että sitä tuetaan myös pienellä öljyllä.

Joe – 31:09

Nousemaan viiteen grammaan.

Serenity – 31:09

Halusimme todella varmistaa, että kaikissa pusseissamme on huomattava määrä proteiinia ja huomattava määrä rasvaa. Kun etsit monipuolista ja tasapainoista ateriaa, löydät sen yhdestä pienestä astiasta. Super kätevä. Nämä ovat siis meidän taskumme.

Puffejemme rasvaiselle puolelle. Tulimme ulos viljattomalla puffalla nyt reilu vuosi sitten. Tiesimme, että haluamme lisätä rasvaa ja halusimme sisällyttää kaikkiin tuotteisiimme mahdollisimman paljon rasvaa ja proteiinia. Rasvaa ja proteiinia on aika vaikea napostella, mutta onnistuimme siinä. Meillä on oliiviöljyä noissa pulloissa. Halusimme enemmän, mutta sotkuiset ja vauvan välipalat eivät todellakaan sovi yhteen. Meidän piti erityisesti vetäytyä siitä hieman, mutta siinä on oliiviöljyä.

Joe – 32:03

Ja meillä on luulientä. Kuivatimme luuliemen ja lisäsimme sen pulloon. Luulen siis, että olemme ensimmäiset, jotka välipalavat luulientä.

Osmara – 32:11

Sanoin teille, että näin te saitte minut. Sinulla oli minut luuliemessä. Annan hänelle yksi kerrallaan ja hän tulee ylös ja sitten näet koirat, koska kerran hän pudotti sen vahingossa. He lähtivät siihen ja ovat kuin, että mekin olemme mukana tässä. Rakastan kurpitsaa ja kanelia, joka ei rakasta sitä makua.

Joe – 32:40

Jos aiomme puhua rasvasta, meidän on puhuttava kaavastamme.

Osmara – 32:44

Puhutaan kaavastasi, se oli toinen kysymys. Varsinkin muistojen ja kaiken valossa. Joten minulla oli ongelmia tuottaa paljon rintamaitoa, kun vauva syntyi. Onneksi olin tehnyt tutkimusta, enkä löytänyt… Minulla ei ollut aavistustakaan, koska te tulitte juuri esille. Eikö? En löytänyt Yhdysvalloista mitään yhtä vahvaa profiilia kuin eurooppalaiset tuotemerkit. Pitkän tutkimuksen jälkeen menin Hippin kanssa, mutta jopa Hipp toivon todella, että siellä olisi joitain asioita, jotka eivät olleet siellä.Puhutaanpa äidinmaidonkorvikkeesta tai taaperomaidosta. Ja puhutaanpa erosta äidinmaidonkorvikkeena markkinoitujen ja taaperovalmisteiden välillä. Kuinka pian vauva voi juoda tavarasi?

Serenity – 33:42

Joo, se on hyvä kysymys. Minulla oli siis myös ongelmia imetyksen kanssa. En koskaan suunnitellut valmistavani kaavavalmistetta, mutta sitten hän vieroitti yhdeksän kuukauden ikäisenä ja minä sanoin: 'Voi ei, minun on löydettävä kaavat antaakseni hänelle.' Valitsin saksalaisen kaavan, valitsin Hollen, joka on vaikeampi. löytää näinä päivinä, kun FDA todella hillitsee eurooppalaisen kaavan tuontia. Suunnilleen samaan aikaan tiesin, että halusin yrittää tehdä paremman kaavan. Onnistuimme luomaan planeetan parhaan kaavan kysymykseesi liittyen. Meillä sanotaan, että se on ruoholla ruokittava A2-täysmaidon taaperovalmisteemme. Äidinmaidonkorvikkeen suhteen on tietysti todella tiukat määräykset, joita pitäisi olla. Se on tuote maamme haavoittuvimmalle väestölle.

Sitä varten on olemassa kolme pääluokkaa sääntöjä. Yksi on 29 ravintoainetta, joilla on vaihteluväli – on täytettävä tämä alue. Ei voi olla korkeampi kuin tämä FDA:n ilmoittama vaihteluväli, ja meillä on nämä 29 ravintoainetta. Toinen suuri vaatimus on, että se on valmistettu kaavaksi, joka on tarkastettu kunnolla, eikö niin? Tämä on laitos, joka tekee siitä todella korkeat puhtausstandardit. Se voi todella tehdä jotain, joka on turvallista niille vauvoille. Meillä tuotetaan sellaisessa laitoksessa. Toinen vaatimus, joka FDA:lla on tällä hetkellä, on se, että tehdään pikkulasten ruokintatutkimuksia. Joten tämä on sellainen, jota emme tapaa. Minulla on sen kanssa ongelmia vain moraalisista syistä. Olen tutkinut tapaa, jolla opinnot toimivat, koska saatamme tehdä sen jossain vaiheessa.

Ensimmäinen asia, jonka teet, on testata kaavasi vauvahiirillä. Jos nämä hiiret kasvavat tietyn määrän syömällä maitoa, voit testata sitä elävillä vauvoilla. Ja vauvahiiret vihaavat laktoosia, joka on luonnollinen hiilihydraattilähde, jota on äidinmaidossa ja sitä on lehmänmaidossa. Vauvankorvikeyritykset laittoivat sen sijaan maissisiirappia, maltodekstriiniä ja kaikkia näitä muita tärkkelyksiä. Hiiret syövät niitä ja kasvavat enemmän. Ne ovat myös halvempia ja kestävämpiä ja helpompia.

Osmara – 35:55

Minulla ei ollut aavistustakaan.

Serenity – 35:56

Se on valtava ongelma, joka minulla on sen kanssa. Testataan myös mitä tahansa ihmisvauvoilla. Minä en tiedä.

Joe – 36:03

He kirjaimellisesti maksavat äideille. Heille maksetaan siitä, että he ruokkivat vauvaansa tällä ei-hyväksytyllä korvikkeella ja seuraavat sitten heidän kasvuaan. Mikään muu maa, jonka tiedämme, ei vaadi tätä. Eurooppa ei todellakaan vaadi sitä. Se maksaa miljoonia dollareita. Valmistuminen vie monta vuotta, kolme vuotta. Se todella rajoittaa pieniä yrityksiä. Se riippuu, ja kaikki nämä ainesosia koskevat säännöt, sitä kaikkea säätelee vuoden 1980 Formula Act, joka perustuu 70-luvun tieteeseen.

Serenity – 36:35

Siis 50 vuotta vanhaa tiedettä.

Osmara – 36:38

Olen kuullut sen. Olin hämmästynyt. Sillä välin Euroopassa näin ei ole, eikö niin?

Serenity – 36:47

He tarkistavat standardejaan muutaman vuoden välein. Itse asiassa latasin juuri uusimman, joka on 106 sivua pitkä. En malta odottaa, että pääsen lukemaan sen. Ja he tekevät kaikkia näitä mielenkiintoisia tutkimuksia, kuten entä vuohenmaito? Entäpäprobiootit? Entä, etsin sakkarideja taaperoille tai vain pikkulapsille. Heillä on valtava levinneisyys taaperoille Euroopassa. Yhdysvallat on hyvistä syistä, että jotkut lainsäätäjät ja vahtikoiraryhmät ovat todella kakkailleet taaperovalmistetta ensisijaisesti siksi, että monet niistä sisältävät maissisiirappia sekoitettuna synteettisiin vitamiineihin. Joten se olisi järkevää, koska standardimme ovat alhaisemmat. Euroopassa heidän standardinsa ovat paljon korkeammat, ja he itse asiassa suosittelevat jatko- tai taaperokorvikkeita useammin vuoden ja kahden vuoden ikäisille potilailleen, lääkärit tekevät.

Joe – 37:41

Yksinkertainen selitys on, että saamme suositella kaavaamme vain 12 kuukauden ajan ja sitä vanhemmille. Meillä on lupa kutsua sitä vain taaperokorviksi. Taaperoiden maidolla on monia etuja, se on parempi kuin pelkkä maito, koska aloitamme A2-täysmaidolla. Regeneratiivisesti viljelty täysmaito, jota on melko vaikea löytää.

Osmara – 38:02

Aioin kysyä sinulta sitä. Mitä eroa on A1:llä ja A2:lla? Miten selität sen ihmisille, jotka eivät tiedä?

Serenity – 38:10

hain vauvanruokaa

Kyllä, siellä on beeta-kaseiiniproteiinia. Ne on nimetty A1 ja A2. Ja suurin osa nisäkkäiden maidosta tässä maassa, tarkoitan, koko maailma on A2. Ihmisen maito on siis A2, vuohenmaito A2, suuri osa lehmänmaito on A2 ja kamelinmaito A2. Mutta tietyissä lehmäroduissa, jotka nyt tuottavat A1-maitoa, on ollut joitain geneettisiä mutaatioita. Ja A1-maito, tapa, jolla se sulaa, ärsyttää enemmän ihmisen ruoansulatuskanavaa ja voi olla vaikeampi sulattaa. Monilla ihmisillä, joilla on vaikeuksia sulattaa maitoa tai maitotuotteita, se voi olla A1. Sinulla ei ehkä ole niin suurta ongelmaa, jos kokeilet A2:ta.

Joe – 38:57

No, jos he voivat sietää vuohia, he voivat sietää A2-lypsylehmiä.

Serenity – 39:01

Todennäköisesti. Tarkoitan, että on edelleen todellisia asioita, kuten allergiat. Ne ovat vain paljon vähemmän yleisiä kuin luulemme niiden olevan. Se voi olla monien ihmisten suvaitsemattomuutta.

Joe – 39:11

Periaatteessa äidinmaito on A2. Jos yrität jäljitellä äidinmaitoa kaavalla, yksi asioista on saada proteiini oikeaan. Toinen asia on saada rasvahappoprofiili oikeaan. Mikä on uskomattoman monimutkaista. Se johti meidät tähän aiheeseen, koska useimmat muut merkit käyttävät teollisia siemenöljyjä. Canolaöljy, auringonkukkaöljy ja niin edelleen. Me vihaamme niitä, jotka ovat tulehduksellisia, ne ovat pohjimmiltaan teollisuuden jätetuotteita, joita ruokimme vauvalle. Meillä on monimutkaisin rasvahappoprofiili kaikista koskaan luoduista kaavoista, joissa on kahdeksan erilaista rasvanlähdettä.

Osmara – 39:52

Eri rasvalähteitä, luetaanpa ne pois.

Serenity – 39:55

Se on suosikkini tässä tuotteessa. Ensimmäinen on itse A2-täysmaito. Emme poista maitorasvaa. Emme tee. Suurin osa kaavoista on valmistettu rasvattomasta maidosta, ja ne poistavat maitorasvan.

Osmara – 40:07

En tiennyt sitä.

Serenity – 40:08

Joo. Haluamme jättää maitorasvan sisään.

Joe – 40:10

Ihmettelen, liittyykö se hiirten tutkimuksiin.

Serenity – 40:12

Se on mahdollista. Itse asiassa luulen sen johtuvan siitä, että teollisuussiemenöljyillä on… On todella vaikeaa saada oikea tasapaino näiden tiettyjen rasvahappojen välillä. Teollisuussiemenöljyt ovat tällä tavalla hieman helpompia.

Joe – 40:23

Joo. Näyttää hyvältä paperilla.

Serenity – 40:25

Tässä on A2 täysmaitoa. Käytämme ekstra-neitsytoliiviöljyä. Kookosöljy. Käytämme palmuöljyä, joka myös saa huonon toiston. Tämä on kestävästi hankittu. Syy, miksi sisällytämme sitä pieninä määrinä, on se, että yksi äidinmaidon yleisimmistä rasvahapoista on palmitiinihappo. Sitä lähdettä oli todella vaikea löytää, jos et katso teollisia siemenöljyjä. Niiden teolliset siemenöljyt sisältävät palmitiinihappoa ja palmuöljy sisältää myös palmitiinihappoa. Jotkut tutkimukset osoittavat, että kaava, jossa on todella paljon palmuöljyä, voi ärsyttää vauvan suolistoa. Se on totta, mutta käytämme vain vähän pyöristääksemme tuota rasvaprofiilia. Käytämme myös kaakaovoita, joka on tyydyttynyttä rasvaa, jota emme tienneet, mutta tekee siitä todella hyvän makuista, mikä on bonus, eikö?

Osmara – 41:24

Mies, meidän täytyy kokeilla sitä.

Serenity – 41:27

Yksi muista suosikkiaineistani on leväöljy. Käytämme DHA-pitoisuutena luonnonvaraista leväöljyä, ja se on luonnonvaraista. Joten se ei ole sertifioitua luomua, koska se on villiruokaa, joten et voi saada villiruokaa luomuksi. Siksi tuotteemme ei teknisesti ole luomua, vaikka kaikki siellä on luomua, mutta emme voi kutsua sitä luomuksi. Joo, joten meidän on täytynyt uhrata luomustandardi, mutta teemme valinnan ravinnon hyväksi. Aina kun on vaikea valinta tehdä ja vaikea puhelu, valitsemme vauvat joka kerta. Toinen käyttämämme rasva on munalesitiini, joka on toinen todella hyvä koliinin lähde.

Joe – 42:21

On olemassa monia tutkimuksia, jotka osoittavat, että muna-lesitiini ei laukaise muna-allergioita. Meidän on laitettava sinne munakutsu, mutta jos olet huolissasi allergioista, munalesitiini on itse asiassa turvallinen tai melko turvallinen ainesosa.

Serenity – 42:33

Auringonkukkalesitiini on toinen todella superravinteinen rasva, joka tarjoaa oikean tasapainon rasvahappoja. Itse asiassa jopa vain auttaa valmistusprosessissa, joka on vain kätevä sivutuote kyseisen ainesosan käytöstä. Siitä olen luultavasti kaikkein ylpein, kaavasta, tarkoitan, että olemme päivittäneet jokaisen makroravintolähteen. Olemme päivittäneet proteiinia, olemme päivittäneet rasvoja, olemme päivittäneet hiilihydraatteja, koska käytämme laktoosia. Kesti niin kauan selvittää, miten tai mikä on paras sisällyttää ja mitkä suhteet. Se oli vain todella monimutkainen luonnontieteellinen ongelma ja matemaattinen ongelma, mutta olen todella, todella ylpeä tuloksistamme.

Osmara – 43:16

Se on todella ihailtavaa ja se on niin ajankohtainen. Mistä vanhemmat voivat löytää taaperovalmisteesi? Onko se sama? Kuten tiedän, että olisin nähnyt sen Thrivessa ja muussa sellaisessa, mutta löytyykö se jostain, mistä löysimme pussit, löydämmekö tämän?

Joe – 43:33

Joo. Varmasti verkossa, joten verkkosivustollamme Amazonissa julkaisimme juuri verkkosivustollamme suuremman tölkin, alennuskoon raskaammille käyttäjille. Whole Foods kantaa sitä myös. Voit saada sen mistä tahansa kokonaisesta ruoasta. Julkaistiin juuri Sproutsissa. Joten, tiedäthän, otamme sen käyttöön. Se on hitaampi käyttöönotto, mutta se on tulossa ulos. Tiedätkö, varastoja on loppunut kaikkialla. Yritämme löytää äidinmaidonkorvikkeita kaikkialta tästä maasta. He asettavat sille rajoituksia. Koska heillä, FDA:lla, on nämä vanhentuneet määräykset, jotka estävät innovaation. He vastustavat eurooppalaisia ​​kaavoja. He kielsivät sen viime vuonna. Sitten he eivät onnistuneet säätelemään listeriaa ja kasvia, säännöksistä huolimatta he eivät valvoneet kaivoa, he tiesivät tästä asiasta viime syyskuusta lähtien. Sitten se tuli julkisuuteen pari kuukautta sitten. Ja se johti sulkemiseen. Nyt et voi saada kaavoja, se on kuin mitä vanhempamme tekevät. Emme kuitenkaan voi mainostaa korvikettamme äidinmaidonkorvikkeena, vaikka se onkin parempi.

Serenity – 44:39

Meillä on joitakin asiakkaita, jotka kertovat meille vievänsä korvikemme lastenlääkärilleen ja he sanovat: 'Hei, haluaisin antaa tämän kahdeksan kuukauden ikäiselleni.' Lastenlääkäri, mitä mieltä olette?” Olemme kuulleet joidenkin lastenlääkäreiden kertovan: ”Voi, tämä sopii vauvallesi.” Jos olet kiinnostunut ainesosien profiilista, jos uskot, että se voisi toimia vauvallesi , erityisesti.

Osmara – 45:04

Kysy lastenlääkäriltäsi.

Serenity – 45:05

Kysy lastenlääkäriltäsi ja ota selvää.

Osmara – 45:09

Joo, se on niin hyvä. Tarkoitan, käsitimme juuri sen säännöstöstä ja puutteesta. Köyhät vanhemmat yrittävät saada tarjontaa. Ja tarkoitan, se on todella pelottavaa.

Serenity – 45:19

Niin surullista.

Osmara – 45:20

Todella pelottavia juttuja. Joten se on hämmästyttävää. Onko teillä nyt kaava, pussit, suihkeet, jotain muuta työn alla?

Serenity – 45:30

Meillä on kaikenlaista työn alla.

Joe – 45:32

Jatkamme tuotteiden kasvattamista tyttäremme kanssa. Hän on nyt kolme ja puolivuotias. Tarkastelemme taaperoiden välipaloja, jotka voivat edelleen ikääntyä. Lopulta haluamme olla johtava lasten ruokayritys. Pitkällä aikavälillä aiomme jatkaa ikääntymistä pitkälle vauvojen jälkeen ja tulla lasten ruokayhtiöksi. Toistaiseksi keskitymme vauvojen ja siihen vanhempien taaperoiden segmenttiin. Meillä on periaatteessa kaikki käytävällä päivityksen tarpeessa.

Serenity – 46:03

Kaikki, mitä joudun ostamaan toiselta, on tuskallista.

Joe – 46:06

Ne ovat kaikki vaarantuneita versioita kaikista muista asioista. Joten harkitsemme niitä kaikkia. Kyse on oikeastaan ​​vain siitä, kumpi on seuraava. Ei kumpi, lopulta teemme ne kaikki. Meillä on paljon kehitteillä ja tarvitsemme aina makutestaajia. Voin lähettää sinulle prototyyppejä, jos haluat antaa niitä…

Osmara – 46:24

Tuo se. Työskentelemme täällä vauvan numero kaksi ruoanlaitossa. Sinä vain, jatka vain. Se on mahtavaa. Olette tehneet niin hyvää työtä yrityksen, brändin, tehtävän ja koulutuksen kanssa, ja se oli yksi muista kysymyksistäni, eikö niin? Kuten monet meistä eivät kasvaneet terveellisten ruokailutottumusten mukaisesti, olemme 80- ja 90-luvun lapsia.Minusta tuntuu, että monet meistä todella haluavat tehdä lapsillemme parempaa, mutta ehkä emme ole itse omaksuneet optimaalisia ruokailutottumuksia. Joten mitä sanoisit? Mitä vinkkejä voit antaa vanhemmille, jotka eivät ole henkilökohtaisesti mukana, mutta haluavat todella juurruttaa ja mallintaa sen lapsilleen, kun he alkavat syödä kiintoaineita ja makuikkunan tärkeyttä ja kaikkea muuta?

Serenity – 47:19

No, syömme jäätelömme sen jälkeen, kun hän menee nukkumaan. Mielestäni yksi suurimmista ongelmista auttaa vanhempia ruokkimaan lapsiaan… Joten ranskalaiset ovat ykkösvihanneksia alle kaksivuotiaille lapsille. Tarkoitan, se on rikollista. Ja miksi se on? Miksi niin? Tietysti ne maistuvat hyvältä. Ranskalaiset ovat mahtavia, mutta se on myös se, että vanhemmat itse syövät niitä, etkä voi kieltää lapsiltasi ruokia, jotka ovat edessäsi. Eikö? Tarkoitan, että voisit yrittää, mutta katso… Ja sitten on myös vanhempia, jotka käsittelevät omaa itsetuntoaan, kehoon liittyviä ongelmia, omia terveysongelmiaan.

Minulle on, en tiedä, ollut erittäin kätevää terveyteni kannalta, että haluan mallintaa näitä hyviä käyttäytymismalleja lapselleni. Että näytän hänelle vihannekset, jotka ovat lautasellani, että me keitämme vihanneksia keittiössämme. Kerron teille, että syön nyt luultavasti terveellisemmin, että olen äiti. Minä en tiedä. Olin aina melko terve.

Joe – 48:34

Verrattuna raskaanaoloon olit terve...

Osmara – 48:41

Se on suurin poikkeus. Ensimmäinen kolmannekseni. En tiedä teistä, mutta ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana halusin vain hiilihydraatteja. En välittänyt missä muodossa. Ainoa asia, jonka pystyin vatsattamaan.

Serenity – 48:48

En koskaan unohda tätä. Eräänä päivänä Joe tuli kotiin ja minulla oli pizza pöydällä, koko pizza edessäni. Syön yhden pizzan vuodessa. Menisin kerran vuodessa. Minulla oli tämä koko, koska en vain ollut syönyt koko päivänä. Oli ilta, jolloin olin nälkäinen, mutta olin, tunsin itseni vain niin sairaaksi, enkä voinut vatsaa muuta kuin lohdutusruokaa.

Joe – 49:11

Käytännön vinkkejä on siis olemassa – yritä vain ostaa, pitää ruokakomerossamme ja keittiössämme terveellisiä ruokia, jotta jos syömme oudosti ravintolassa tai juhlissa tai ranskalaisia ​​perunoita ravintolassa, kanan sormia, mitä tahansa, se ei ole niin iso juttu. , mutta kuten joka päivä, meillä on vain terveellisiä ruokavaihtoehtoja. Keittiössä voi tehdä vaikka mitä. Voit syödä sen, koska se on kaikki terveellistä. Kuten hän sanoi, jos aiomme syödä roskaruokaa tai hemmotella itseäsi ruoalla, tee se kaukana hänestä. Älä anna hänen nähdä sinun tekevän sen. Nykyään, kun hän on kolmevuotias, se on sokerikeskustelu koko ajan. Hän haluaa aina sokeria. Se on kuin, joten meillä on tämä proteiini ennen sokeria -sääntö, jonka selitimme, ettei se ole meidän tekemämme sääntö. Se on sääntö. Kehollamme on se.

Tiedät, että kuten kehomme sanoi, jos et syö sokeria ilman proteiinia, voit sairastua. Voit olla taipuvainen olemaan, se ei ole hyväksi sinulle. Joten kerromme hänelle näistä seurauksista. Hän on erittäin selvä siitä, että syö hot dogeja ennen syntymäpäiville menemistä.

Serenity – 50:10

Meillä on ollut paljon synttäreitä.

Joe – 50:13

Hänellä on tapa syödä ja juhlia ja olla osa ryhmää. Emme kohtaa sitä kauheaa sokerionnettomuutta myöhemmin.

Osmara – 50:27

Ja opetat häntä ymmärtämään valintojen seuraukset, mikä on loistavaa. Taidan myös ottaa sen käyttöön. Olet siis aviomies ja vaimo. Olette yhdessä vanhemmuutta. Olette liikekumppaneita. Ihmisenä, joka – mieheni on myös liikekumppanini. Työskentelemme, varsinkin pandemian jälkeen, työskentelemme nyt pääasiassa kotoa käsin.Mitä vinkkejä sinulla on muille vanhemmille, jotka ovat haudoissa ja joilla on kaikki nämä erilaiset hatut, mutta kaikki yhdessä, miten te teette sen?

Joe – 51:10

Olemme keskustelleet tukiryhmän perustamisesta vanhemmille, jotka työskentelevät yhdessä, mutta olemme oppineet tekemästä tätä jo useiden vuosien ajan. Suuri haaste on, milloin puhua työstä ja milloin ei. Töissä on helppoa puhua koko ajan. Yksi säännöistämme on se, että sängyssä työstä ei puhuta. Rikkomme sääntöä tuolloin, mutta ainakin toinen meistä voi olla kuin: 'Hei, olemme sängyssä, ei työpuheita.' Olemme pystyneet pitämään yllä, yritämme järjestää viikoittaisen treffiillan. Se ei tietenkään tapahdu viikoittain. Jos yritämme viikoittain, se tapahtuu vähintään kaksi tai kolme kertaa viikossa. Joskus puhumme lastenhoitajan hankkimisesta joka perjantai-ilta, kuten kiinteästä lapsenvahdista. Kuten meidän täytyy mennä ulos, meillä on pohjimmiltaan lapsenvahti. Emme ole päässeet siihen pisteeseen, mutta se on yksi tapa järjestää treffi-ilta. Puhuaksemme työstä autossa matkalla minne tahansa, haluamme keskustella viimeisistä asioista.

Meillä on aina ollut mukanamme valmentajia tai ohjaajia. Ihan kuin et pystyisi siihen yksin. Tallensimme juuri sen s**t-listan, jota kutsumme niin, luettelon tavaroista, joita me vain, noita istuntoja varten. Meillä on vain keskusteluja joidenkin edessä. He eivät tee mitään, mutta olemme kuin ammattimaisempia.

Serenity – 52:31

Vastuussa.

Joe – 52:32

Aloimme käydä coworking-tiloissa tai avasimme toimiston, koska olemme toimistossa ammattimaisempia kuin olisimme kuin sohvalla, laukaisussa tai tappelussa. Tällaisia ​​pieniä asioita siis on.

Serenity – 52:47

Opimme – kuka tekee päätöksen. Onko tämä päätös, joka meidän on tehtävä yhdessä? Meidän on päästävä sopimukseen vai onko tämä päätös, jonka aion tehdä, vai päätös, jonka hän aikoo tehdä, kuten tehdä, selvittää se etukäteen? No, se on operaatioasia. teen sellaisen. Selvitämme, missä emme todella tarvitse. Sinä olet äiti, me olemme vanhempia. Meillä ei ole aikaa käydä tarpeettomia keskusteluja, jotka eivät ole tärkeitä. Jos luotan hänen tekevän päätöksen tämän tietyn asian suhteen, sanon vain: 'Luotan sinuun. Mene vain ottamaan selvää. En välitä.' Tiedätkö, se on vain, jatketaan liikkumista. Se on yksi tapa tehdä se. Säilytä vaikeammat keskustelut niille, joissa teidän molempien on todellakin tehtävä päätös ja todella korkean tason strategia, jossa teidän molempien on oltava samaa mieltä ja täysin linjassa sen kanssa, miten se toimii päivittäin.

Joe – 53:37

Sinun on vain sitouduttava siihen, ettet anna liikesuhteen vahingoittaa henkilökohtaista suhdetta. Henkilökohtainen suhde on perusta, ja kaikki menestymisemme yhteisessä liiketoiminnassa tulee meidän vahvasta yhteydestämme. Jos se alkaa satuttaa sitä, kuin se olisi pois päältä, se ei ole sen arvoista. Se tulee siitä perustasta ja on kivi.

Serenity – 54:06

Siitä puhuimme Dellan kanssa, kun menimme treffeillemme, koska en koskaan unohda, kun hän oli, ehkä kaksi ja puolivuotias. Lamppu syttyi. Ei, itse asiassa luulen, että hän oli kolme, hehkulamppu syttyi hänen aivoihinsa, kun hän alkoi tajuta, että kun olemme menossa treffeille, emme ota häntä mukaan.

Ja hän on kuin, et ota minua. Olen kuin, ei, se oli minulle todella vaikeaa. Ymmärsimme, että meidän piti selittää hänelle, kuinka tärkeää on, että menemme treffeille yhdessä. Minä käyn treffeillä hänen kanssaan ja hän menee treffeille hänen kanssaan.

Joe – 54:30

Käsite parisuhteesta isoisälle ja mummolle. Ihan kuin hän ymmärtäisi idean. Joten yritämme pitää viikottain – minulla on viikoittainen treffi hänen kanssaan. Serenityllä on viikoittainen treffit hänen kanssaan.

Serenity – 54:50

Menemme leikkikentälle.

Osmara – 54:48

Joo. Jokainen saa laatuaikansa. Oi, rakastan sitä. No, näyttää siltä, ​​että te todella pelaatte, kuten todella tiedätte ja olette tietoisia toistenne vahvuuksista ja heikkouksista, ja kunnioitatte sitä. Luulen, että se on ilmeistä siinä, mitä olette saaneet aikaan ja miten te näytte, jopa tässä pienessä keskustelussa, jota täällä käymme. Joten se on hienoa.

On hienoa päättää asiat. Haluaisin vain esittää yhden kysymyksen Serenitylle ja yhden kysymyksen sinulle, Joe.Serenitylle sinä, yrittäjätoveri, äiti, vaimo, nainen, itse, eikö niin? Ikään kuin siinä olisi se osa mitä tahansa, kuten henkisyys tai vain itseyhteys. Miten sinä, haluan sanoa tasapainoisena, mutta ehkä se ei ole tasapainoinen. Kuten kuinka selviät kaiken kanssa? Miten, mitä olet oppinut tämän matkan varrella?

Serenity – 55:52

Minun neuvoni on, ja mielestäni vanhemmuuden tarkoitus ja inhimillinen, eksistentiaalinen näkökulma on yksi. Saatat palata lapsuuden haavoihisi ja lopulta päättää, että voit tuntea ne eri tavalla, koska olet nyt aikuinen. Toiseksi mielestäni tasapaino on, kuten sanoit, yrittää kaikessa, mitä teet, yrittää tasapainoa. Kun aloin työskennellä liikaa, tiedän, että minun täytyy vetäytyä tällä tavalla ja viettää enemmän aikaa kotona tai enimmäkseen itseni kanssa. Äitien itsehoito on mielestäni suurin haasteemme luultavasti useimmille äideille. Tiedän itse asiassa, kirjaan sen vain kalenteriini. Kalenterissani on koko päiväni, vie Della kouluun, mene tähän kokoukseen, mene hiustenleikkaukseen, tee kaikki nämä asiat. Jos varaan sen kerran kuukaudessa, katson kalenteriini, varaan harjoitukset. Varaan treffit Joen kanssa. Varasin treffit tyttäreni kanssa. Varaan hammaslääkäriajan ja hieronnan, ja saan hieronnan joka kuukausi. Niin ja akupunktio. Oikein. Niin se on, ja se on vastuullisuutta. Minun täytyy mennä näille tapaamisille, koska se on silloin sovittu. En aio palata asiaan. Minulle se on sitä, kuinka rakastan itseäni tarpeeksi sitoutuakseni minuun ja tietääkseni olevani täysin tietoinen. Aivoni tietävät, eikö? Että jos olen rauhallisessa, tasapainoisessa, terveessä tilassa, minusta tulee mahtava äiti ja minusta tulee mahtava työnantaja. Se on todellakin tehtäväni. Vauvojen tervehdyttäminen alkaa minusta. Jos unohdan sen, minulla on ollut ylä- ja alamäkiä, eikö niin?

Olemme täällä ja siitä on kulunut kuusi vuotta, ja meillä on ollut hulluja kiireisiä aikoja ja meillä on ollut vauva-aikaa. Eikö? Mutta tiedän, että luovin ja ongelmanratkaisukykyisin ja paras johtaja, joka voin olla, tulee aina, kun asetan minut etusijalle.

Osmara – 58:02

Rakastan tuota. Kiitos kun jaoit sen. Ja olla siinä tarkoituksella. Syy siihen, miksi loin sivuston, oli se, että en nähnyt äideiltä paljon tukea itsehoitoon. Ja se mitä sanoit on niin totta, eikö niin? On syy, miksi he käskevät meitä laittamaan ensin happinaamarimme ja sitten jonkun muun. Siis ehdottomasti.

Joe, joten et jakanut tätä tässä haastattelussa, mutta tutkiessani sinua huomasin, että olin todella yllättynyt kuullessani, että huomasit olevasi autistinen yliopistossa. Eikö?Tiedän itse asiassa aika monta vanhempia, joilla on lapsia, jotka on diagnosoitu kirjossa ja he todella haluavat tehdä lapsilleen hyvää ja he haluavat todella tukea heitä. Mitä neuvoja antaisit joltakulta, joka on kulkenut tuota polkua vanhemmille, jotka etsivät parempia tapoja tukea lapsiaan?

Joe – 59:10

Kiitos. Se on hieno kysymys. Mielestäni ensimmäinen asia on asenne autismiin, että se ei ole sairaus, jota on hoidettava tai parannettava. Siellä on autismin kuuma ylilääketiede. Kun se todella on suuntaamista, se on tapa olla vuorovaikutuksessa maailman kanssa, jolla on uskomattomia lahjoja, monia todella kauniita lahjoja, jotka tulevat sen mukana. Myös erittäin vahvoja haasteita, tiedätkö? Se ei ole sitoutunut olemaan minimoimatta sitä, kuinka vaikeaa se voi olla vanhemmille tai lapsille tai jopa meille aikuisille. Syy, miksi en pidä sitä vammana tai sairautena, johtuu siitä, että jokaisessa haasteessa on kääntöpuolensa supervoima. Todellakin tasapainottaa sen. Näiden lasten vanhemmuudessa on kyse, miten korostamme näitä lahjoja? Miten haluamme todella ruokkia heidän etujaan ja sitten auttaa heitä lieventämään haasteita? Mutta ei tavalla, joka saa heidät tuntemaan olevansa rikki. Voi sinä köyhä. Voi, olet sairas.

Tai tarvitset tätä terapiaa, ja nämä ovat asioita, jotka ovat sinulle vaikeampia, koska olet autistinen. Kannustan vanhempia puhumaan myös autismista paljon, jotta ei ole häpeää. Siinä ei ole mitään salattavaa. Opeta heitä puhumaan siitä ja kerro ihmisille, että he ovat autisteja. Tarvitsen tämän, koska tämä on minulle vaikeampaa. Olen todella hyvä tässä, koska olen autisti. Kuten lahjojen todella korostaminen, haasteiden lieventäminen, sääli- tai uhri-ajattelutavan välttäminen, kuten autismi jonkinlainen kirous. Aivan kuten jos adoptoit eri rodun lapsen, se on heille outo kokemus. Tai lapsia, joilla on vaihtoehtoinen seksuaalisuus tai eri sukupuolet. Niissä ei ole mitään korjattavaa. Se on vain vaikea maailma erilaisille ihmisille. Ottaa myötätuntoa sitä kohtaan, auttaa heitä valmistautumaan siihen maailmaan.

Samalla kun teet selväksi, että rakastat heitä juuri sellaisina kuin he ovat, ja he ovat, aiot tukea heitä ja antaa heidän käyttää sitä. Autistisille lapsille, koska haluamme tehdä samaa pitkään. Kuten, olemme erittäin kiinnostuneita siitä, mistä olemme kiinnostuneita. Jotkut vanhemmat ovat huolissaan siitä, että se on liikaa. Olen kuin, ei, se ei ole liikaa. Anna heidän kyllästyä siihen. He löytävät tavan tehdä siitä uraa. He löytävät tavan olla luovia siinä. Joko anna heille enemmän ja enemmän. Sitä taloutemme tarvitsee asiantuntijoita. Ihmisiä, jotka ovat todella hyviä yhdessä asiassa. Lapset eivät ole valmiita siihen. Heille vain kerrotaan, että heidän pitäisi olla hyviä vähän kaikessa, mitä he eivät koskaan tule olemaan. En voinut koskaan tehdä matematiikkaa, kamalaa minulle. Jotkut autistiset lapset ovat matematiikan neroja. Oikein. Se vain riippuu. Olin esiintyjä. Halusin olla lavalla koko päivän. Äitini teki parhaansa antaakseen minun tehdä sen. Nyt johdan Serenity Kidsin myyntiä ja markkinointia. Oikein. Löysin tavan.

Osmara – 01:01:57

Rakastan sitä. Oi, te olette niin hyvä pari. On ollut ilo keskustella kanssasi. Odotamme innolla, mitä muuta te valmistatte meille, ja todellakin onnittelut kaikesta, mitä olette saavuttaneet näiden lyhyiden vuosien aikana. En malta odottaa, mitä muuta teette.

Joe – 01:02:16

Joo. Kiitos. Arvosta kaikkea mitä teet äitien hyväksi.

Osmara – 01:02:20

Kiitos kaverit. Selvä. No, istuntomme päättyy tähän ja toivottavasti voimme puhua kanssasi pian. Hei hei.

Haastatteluresurssit

Clean Label -projekti:

https://cleanlabelproject.org/

TED-keskustelu:

https://www.ted.com/talks/allan_savory_how_to_fight_desertification_and_reverse_climate_change?language=en

Kiss The Ground:

https://kissthegroundmovie.com/

Lily Nicholin oikeaa raskausruokaa:

https://realfoodforpregnancy.com/

Rebecca Fetin aivojen terveys syntymästä lähtien:

https://brainhealthfrombirth.com/

Jaa Ystäviesi Kanssa: